laser pro-duro gestolen

d@nnis

Die hard MF'er
7 apr 2007
348
1
weert
Bij mij is afgelopen vrijdagnacht in m'n schuur ingebroken...

er is een nieuwe laser pro-duro + rvs bocht voor een xt600 weggehaald...en ook nog een abus schijfremslot, en een abus ketting (allebei met sleuteltje erop)

ze hebben alleen de uitlaat meegenomen, ernaast lag een zakje met pakkingen/veren/klemmen ed om hem te bevestigen...dit lag er nog allemaal

garage ligt ook vol met gereedschap..hier was ook niks van meegenomen :/

ook de motor is niks mee gebeurt..die stond op stuurslot....ook stond er nog een vrij dure fiets in de schuur met het sleuteltje er nog op...die stond er nog steeds !

het lijkt wel of ze alleen voor de uitlaat zijn gekomen !

dus als iemand een laser pro-duro aangeboden krijgt zónder bevestigingsmateriaal, of 2 sloten met maar één sleutel, hoor ik dat graag

het is in de regio noord limburg
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad freaky... Lijkt wel niet te kloppen! Maar als ik een pro-duo tegenkom en het lijkt me verdacht weet ik waar ik moet zijn!
 
Laatst bewerkt:
Wie wisten er allemaal dat jij een nieuwe uitlaat had/zou hebben?
niet een groepje zien staan kijken toen je ermee thuiskwam oid?
 
voor alle duidelijkheid...de sloten, en de uitlaat+bocht waren allemaal nog geen 2 weken oud, en nog nie gebruikt...
 
Kut man!!! heb je toevallig een foto, of foto's? kunnen we marktplaats/speurders enz. in de gaten houden
 
Kut man!!! heb je toevallig een foto, of foto's? kunnen we marktplaats/speurders enz. in de gaten houden

erikholm.com is for sale

heb ik van google images, maar zo'n uitlaat is het...

zelf heb ik geen foto's gemaakt..

dit is het slot

SC60003.jpg
 
Een slot om je demper/uitlaatsysteem aan de ketting te leggen . een gat in de markt *O*

Ontopic: Zonde maar kon erger... houd wel rekening met eventuele terugkomst.
 
niet om je bang te maken... maar ze weten nu de weg B| goed opletten en alles
goed vast zetten de komende tijd, als ze iets willen hebben gaat het toch wel
mee maar je kan het ze wel lastig maken, kom door mijn werk
regelmatig inbraken tegen, na een eerste bezoek komt vaak een tweede keer.
 
ik heb zojuist m'n brievenbus eens geledigd (werd tijd), en daar zat ook een brief in van de verzekering...

ik krijg alles 100% vergoed.....sterker nog..het geld staat al op m'n rekening :}

dus heb al een nieuwe uitlaat besteld :)

dat ''ze'' terugkomen heb ik natuurlijk al rekening mee gehouden...m'n motor staat in het vervolg op slot (en dan niet alleen stuurslot)
 
Laatst bewerkt:
Sow dit is echt te bizar als dat hem is.. Ik zeg: tracken die gast en met 20 man langs gaan om beide zijn knieschijven met dezelfde dember te bewerken zodat hij de eerste jaren geen schuur meer haalt zonder krukken :X O-)
 
Sow dit is echt te bizar als dat hem is.. Ik zeg: tracken die gast en met 20 man langs gaan om beide zijn knieschijven met dezelfde dember te bewerken zodat hij de eerste jaren geen schuur meer haalt zonder krukken :X O-)

Strak plan. Nadat die lul invalide gemept is, wil ik dan nog even doorspreken waarom hij het over een Laser Pro D'or heeft, terwijl de TS een Pro Duro mist. :P
 
Laatst bewerkt:
http://www.thundercat.nl/index2.php?option=com_forum&Itemid=&page=viewtopic&t=3456


kijk en huiver is tie van jou

google (laser pro duo)

op marktplaats wordt deze ook aan geboden door dezelfde gebuiker

advertentie is er volgens mij afgelopen weekend opgezet


succes

zonder knalpot is het ook niks!!!

dat is ten eerste een datum die niet kan...en ook is het een andere uitlaat :/

de originele knalpot zit er gewoon onder...de laser lag klaar om gemonteerd te worden

zo eentje is/was het

http://shop.motogadgets.nl/product_info.php?cPath=45_55_57&products_id=156

en zo een bocht

http://shop.motogadgets.nl/product_info.php?cPath=45_55_57&products_id=32
 
Laatst bewerkt:
http://www.thundercat.nl/index2.php?option=com_forum&Itemid=&page=viewtopic&t=3456


kijk en huiver is tie van jou

google (laser pro duo)

op marktplaats wordt deze ook aan geboden door dezelfde gebuiker

advertentie is er volgens mij afgelopen weekend opgezet


succes

zonder knalpot is het ook niks!!!


Hmmmm, Dit ben ik..... :X
Das ook lekker,probeer m'n schuur een beetje leeg te krijgen en wordt gelijk als heler/dief gezien :( ...of is mijn advertentie verdacht? Het is immers een hele andere uitlaat, wel goede publiciteit voor mijn advertentie trouwens, iemand nog een remus kopen? Niet gestolen en mag ook zonder linkpijp weg,is er ook nog bij iemand een licht beschadigde duo-tech gestolen want die heb ik ook nog in de aanbieding voor een 2002 zrx-9, wees gerust, als je bij mij heel hard politie roept blijft alles gewoon staan *D
ps pro dor is al gereserveerd

Ps lees nu net pas wat ie gedaan heeft op Thundercat.nl, de tekst aangepast in de advertentie en er gestolen bij gezet.......kansloos |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan