Laser uitlaat CBR600RR

SoNicK

Die hard MF'er
30 apr 2003
724
0
Kingdom Come
Ik ben benieuwd of er al een forummer is die een nieuwe CBR600RR heeft met een Laser uitlaat (je weet wel met die 2 pijpen)?

En zo ja hoe is het geluid daarvan? (geluidsfragment???)

Bezitters van andere systemen kunnen natuurlijk ook reageren.
(het moet echter wel de RR versie betreffen natuurlijk).
 
Ja, heb ik. Klinkt goed! :p Geluid klinkt zwaarder, lijkt op een oude fireblade met open Sebring ;) Heb ik vroeger gehad.
Gr. M.
 
IK heb er één zien staan met een andere uitlaat... van laser uiteraard en heb ff gewacht tot die weg ging rijden, damn wat een mooi geluid.

Klinkt een beetje rauwig en het geluid lijkt wel een beetje op een 400cc met een open uitlaat.... lekker veel kabaal dus..
 
Onze CBR600RR met open LeoVince. Klinkt beter dan op mijn ZX-6R. Volgens LeoVince levert het 4 pk extra op :)

full


Dat gaan ze bij Molenaar overigens nog nameten.
 
Laatst bewerkt:
ik ging samen met een maat van mij proefrijden op zo'n ding met die laser uitlaatjes, tering wat een geluid :} :} :}
ik hoorde me eigen motor geeneens meer.
verschil van dag en nacht met originele demper!!
stond ook een kerel met een carbon leovince, maar die klonk echt beduidend minder.
 
ik heb ook op een CBR 600RR gereden met laser pijpjes.
'k zou ze echt niet willen hebben: veel te veel herrie.
ik zou daar echt niet mee naar zuid frankrijk willen rijden of zo: je komt echt stokdoof aan |(
(om nog maar te zwijgen van de wegafsluitingen die je met zo'n blerpijp veroorzaakt)
 
ik heb ook op een CBR 600RR gereden met laser pijpjes.
'k zou ze echt niet willen hebben: veel te veel herrie.
ik zou daar echt niet mee naar zuid frankrijk willen rijden of zo: je komt echt stokdoof aan |(
(om nog maar te zwijgen van de wegafsluitingen die je met zo'n blerpijp veroorzaakt)

dat bedoel ik , SCHITTEREND })

en wat dacht je van een setje oordoppen?
 
Ook Akrapovic heeft een uitlaat voor de RR:

bikeback.jpg


En Micron ook:

F5%20cf%20side1smWS.jpg


Arrow niet te vergeten:

CBR600RR_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja da's lekker handig: ik bler de hele omgeving door maar hoor d'r zelf niks van.
of: ik wil een blerpijp, maar hij maakt zoveel herrie dat ik oordoppen moet gebruiken...
Nee, het is zo:
Veel mensen kopen oordoppen om hun gehoor te beschermen tegen de ruis van de wind. Vervolgens horen ze hun eigen motor niet meer en moet er dus een open uitlaat op :)

En terecht 8-)

Overigens wel ineens veel uitlaatfabrikanten die een uitlaat voor de 600RR hebben ontwikkeld. Een maand geleden waren er volgens mij nog maar 2, Leovince en Laser.
 
ja da's lekker handig: ik bler de hele omgeving door maar hoor d'r zelf niks van.
of: ik wil een blerpijp, maar hij maakt zoveel herrie dat ik oordoppen moet gebruiken...

nou ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik wor al doof van al dat windgeruis, dus ik heb zoiezo doppies.
 
Ik zou alleen alles om die pijp vandaan slopen :9
Want met dat plastic eromheen vind ik het nog geen porrum.

Btw wel een mooie fiets hoor!

A!3x <- met oordoppen en open Yoshi RS-3 :9~
 
ik ging samen met een maat van mij proefrijden op zo'n ding met die laser uitlaatjes, tering wat een geluid :} :} :}
ik hoorde me eigen motor geeneens meer.
verschil van dag en nacht met originele demper!!
stond ook een kerel met een carbon leovince, maar die klonk echt beduidend minder.
dat is dus een E-keur.
je moet de race demper eens horen!!!
 
ik denk dat optisch gezien 2 pijpen het mooist is, maar dan niet die iele laser pijpjes, gewoon 2 volwassen pijpen a la duc. 916/748

geel is trouwens toch wel de geilste............. heb nu ook een gele :) (1991)
 
Tjonge jonge, heb vandaag een 600RR gezien (zwart) met een Leo Vince eronder, jongens dit is echt te veel van het goede, wat een takkeherrie.
Nee het moet een mooi geluid zijn en hard is niet altijd mooier, en te hard in ieder geval niet.
 
Ik overweeg de aanschaf van een cbr6rr. de uitlaat van laser, die dubbele pijpjes vindt ik zelf het mooist. Het geluid moet idd niet te grof zijn. En laser heb ze E-gekeurd, wel zo handig voor op het circuit ;)

Kosten die laser pijpjes eigenlijk??
 
ik ging samen met een maat van mij proefrijden op zo'n ding met die laser uitlaatjes, tering wat een geluid :} :} :}
ik hoorde me eigen motor geeneens meer.
verschil van dag en nacht met originele demper!!
stond ook een kerel met een carbon leovince, maar die klonk echt beduidend minder.
Voske,

Waar was dat proefrijden??
 
Ik overweeg de aanschaf van een cbr6rr. de uitlaat van laser, die dubbele pijpjes vindt ik zelf het mooist. Het geluid moet idd niet te grof zijn. En laser heb ze E-gekeurd, wel zo handig voor op het circuit ;)

Kosten die laser pijpjes eigenlijk??

535 euro dacht ik? En de E-gekeurde iets duurder.

Zijn er al meer dingen voor de CBR te vinden trouwens?
 
FF een vaag vraagje hoor over dat E-keur enzo.
Je hebt 2 verschillende soorten uitlaten? een cirquit uitlaat die teveel herrie maakt voor op de openbare weg en je hebt de KEUR uitlaten die toegestaan zijn voor op de openbare weg. MAar eh, zijn er dan ook nog pijpen die je NIET op het cirquit mag gebruiken???

cya
smitjr
 
Ik vind die LEovince-uitlaat het mooist, die heeft er ook een compleet systeem voor, voor rond de €1200 geloof ik.

Akra is natuurlijk het allermooist, maar die zal wel 2x zoveel kosten als het Leo-systeem :(

Ik vraag me ook af of er al meer goodies voor dat ding te krijgen zijn! Open luchtfilter, andere chip en nog weet wat ik nu even vergeet :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan