Laser uitlaat CBR600RR

Weet iemand of de achterkant van de nieuwe 600 rr ook onder een fireblade 2002-2003 past?
Bedoel de achterkant lijkt gelijk tot onder de led lampjes. Zal wel een hitte schild onder moeten vermoed ik.
Bedoel als ik de honda repsol wil na bouwen zou 1 uitlaat onder het kontje er natuurlijk heel goed bij passen.
iemand sugesties?
thx
;)
 
FF een vaag vraagje hoor over dat E-keur enzo.
Je hebt 2 verschillende soorten uitlaten? een cirquit uitlaat die teveel herrie maakt voor op de openbare weg en je hebt de KEUR uitlaten die toegestaan zijn voor op de openbare weg. MAar eh, zijn er dan ook nog pijpen die je NIET op het cirquit mag gebruiken???

cya
smitjr


?? klopt dat nou ??
 
?? klopt dat nou ??

Voor op de weg moeten ze gewoon een E-keur hebben en voldoen aan de geluidseisen. Voor op het circuit alleen geluidseisen. D'r zijn dus genoeg dempers die geen E-keur hebben en niet aan de geluidseisen voldoen... Maar wel erg goed klinken. :+
 
Ik zou gewoon een blérpijp kopen voor de openbare weg...en de originele demper monteren voor op het circuit...dan weet je zeker dat je geen gezeik krijgt.

Op Zolder heb je best kans dat je nog een waarschuwing krijgt met zo'n E-keur demper.
 
cool ik ben aan het kijken naar gele 600RR met leovinci SBK er onder

heb laatst al een proefrit gereden op een 600RR met een leo SBK en klinkt gaaf en rijdt goed
 
pipes.jpg
 
He wacko,

toevallig gemaakt afgelopen zondag dat fotootje????????
Hoorde van Ten Kate dat het nog een paar weken duurt voordat Laser met een enkele pijp op de markt komen, Je weet wel, die ze ook voor de racerij gebruiken.
 
Ik vind die enkele pijpen uit de foto's van een aantal post hoger (van een afstandje/op de foto) erg op elkaar lijken. Bij die Lasers zie je tenminste echt dat je iets anders hebt. Verder vind ik ze ziz :9~ .

Bovenstaande foto is duidelijk bij Culemborg langs de dijk genomen afgelopen zondag. Die peuk heb ik zien liggen. :+
 
Die Lasers zijn echt :9~ Ik zag laatst bij Ten Kate een rij RR's naast elkaar en allemaal van die uitlaten *D
 
Ik vind tailpipes wel wat hebben .. maar ik zag net nog een gele cbr600rr in zandvoort staan, maar ik vind die standaard tailpipe wel een btje jammer :r maar nu zie ik die laser(tail)uitlaat voor die cbr600rr maar die is wel vet .. ik wil daar echt het geluid wel eens van horen O-) *D
 
Wel es 7 van die dingen met laser tegelijk horen lopen........ Echt ongelofelijk zeg..dan vergaat het je wel ff..

Als je echt lawaai wilt moet je es informeren of de racedemper waar de Ten Kate hondas me zijn uitgerust ook leverbaar zijn. Denk het eigenlijk iet maar je weet maar nooit, die dingen gillen pas echt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan