Laser uitlaat fzs 600 (2001)

rene90

MF'er
17 feb 2011
183
1
Amsterdam
Zoals in de titel staat heb ik een laser sportuitlaat te koop met typenummer 31-5148. Deze zat al standaard op de motor toen ik hem kocht en omdat ik zelf stepjes erop wilde is hij eraf gegaan vandaag. Het gaat hierbij om een hoge montage, waardoor je de standaard stepjes niet meer kan plaatsen.
De uitlaat zelf lijkt me in goede staat, heb geen ervaring wat normaal is vandaar. Als je hem met een brillo sponsje schoon maakt zal hij nog een stuk opknappen. Heb het zelf alleen even door een sopje gehaald. Er zitten 2 schaafplekjes op omdat hij daar tegen de topkoffer-beugel aan zat. Verder zit de ophangbeugel erbij, alleen misschien de 2 schroeven maar dit zijn de imbusschroeven waarmee de stepjes gewoon vasthangen.
Onderaan de uitlaat mist 1 schroefje, als die daar uberhaupt hoort. Te zien op de foto.

De vraagprijs: 100 euro
De foto's.
24606sk.jpg

35je1ow.jpg

2evffht.jpg

2vvludj.jpg

1zm13bp.jpg

2ev88bk.jpg

1267hp1.jpg
 
Laatst bewerkt:
hmm... ben op zich wel geinteresseerd maar wil eigenlijk wel zeker weten dat ie niet te asociaal klinkt (zie dat ie helemaal open is) maar vooral dat ie zeker weten past.

Ik heb een fazer uit 98 dus volgens mij is het geen probleem...

Maar ik kom uit Tilburg dus das wel een heel stuk rijden...
Ik denk er ff over na.
 
zelf heb ik het niet ervaren als een asociaal geluid. hij zal sowieso wel passen op je fazer.
misschien kunnen we anders iets regelen dat ik hem opstuur naar je. bevalt hij niet stuur je hem terug op jouw kosten. hebben we allebei pech als het niet uitkomt. of je moet een ander idee hebben?
 
Helaas dan gaat het over, als hij over een week nog niet verkocht is mag je hem wel voor 50 euro, hier ligt hij anders toch niks te doen.
 
Wilde je een PM sturen, maar gaat niet :P wat is de aansluitdiameter van de li kpijp, en de buitendiameter ervan. Alvast bedankt
 
Zal ik vanmiddag even voor je opmeten, welke maten bedoel je precies, het gedeelte waar hij moet worden aangesloten op de motor, of de buis op de demper? Ik meet sowieso alles wel op.
 
Nouja, mijn aansluiting bij de collector is +/- 61mm. Als er iets overheen geschoven moet worden, moet dat dus de diameter hebben van rond de 61mm. Dus als het kan, de demper zelf, de linkpijp aansluiting, of eventueel de buitendiameter van de linkpijp zelf (dan zaag ik hem wel af)
 
Oke even wat maten voor je, als je even rekent vanaf de motor, heb je eerst de eerste uitlaatpijp richting de demper. Bij het stuk waar hij vast komt op de motor is het 15 cm. Er zitten daar wel van die uitkepingskjes dat je hem wat strakker kan zetten. Bij mijn originele uitlaat zat ook een soort van spul zodat hij een kleinere diameter kreeg, misschien kan dat hier ook?
Vervolgens gaat die buis naar de demper/dat grote ding, daar is het een diameter van 17cm, waar hij vervolgens echt in moet is 18 cm ongeveer, dus een klein beetje groter.

Hopelijk heb je hier iets aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan