Lasers op de lekdijk?

manny

Die hard MF'er
29 mei 2007
665
4
Amsterdam
Vorige week genoten van de heerlijke bochten die de lekdijk ons motorrijders biedt :] Was de eerste keer dat ik daar reed, maar ik kan me zo voorstellen waarom er elke 100m een bord 'lage toeren, minder overlast' o.i.d. staat. Wat een heerlijke plankroute is dat :)
Nu wil ik morgen dezelfde route nog een keer pakken, maar vraag ik me af of er niet regelmatig geflitst wordt daar. Uiteraard zijn de cops ook niet op hun achterhoofd gevallen.. En zelfs als dat wel het geval zou zijn heeft alle aandacht die de media aan de beruchte dijk heeft gegeven er wel voor gezorgd dat men weet dat de route door veel motorrijders als circuit wordt gebruikt. Vorige week heb ik zelf ook 'niet continu' op mijn snelheid gelet. O-) Volgens mij is de max over het grootste gedeelte 70 km/u dus ik kan mij zo voorstellen dat dit een leuke bron van inkomsten voor meneer Spee kan zijn.

Om te voorkomen dat ik morgen wordt 'verrast' terwijl ik mij per ongeluk heel even in de rijbewijskwijt-zone begeef.. Wat zijn jullie ervaringen, wordt hier vaak geflitst??
 
Laseren valt volgens mij wel mee, (on)opvallende politie rijdt er voldoende. Vooral motoragenten vinden het leuk werkterrein :)
 
Volgens mij is de max over het grootste gedeelte 70 km/u dus ik kan mij zo voorstellen dat dit een leuke bron van inkomsten voor meneer Spee kan zijn.

:?

Je bedoeld 60 km/u...
Dus nog meer opletten, vooral op onopvallende politiewagens...
 
Laatst bewerkt:
70 op de teller misschien; dat is na correctie en afwijking van de teller nog wel in de safe zone schat ik zo. ;) Verder ben ik daar al een paar keer laserende cops tegen gekomen, dus ook daar zou ik wel goed mn doppen voor open houden ja.
 
[moraalriddermodus]
Ga je gewoon veilig uitleven op het circuit :]
[/moraalriddermodus]
 
:?

Je bedoeld 60 km/u...
Dus nog meer opletten, vooral op onopvallende politiewagens...
Spiegelen doe ik sowieso altijd best veel. En op de dijk al helemaal. Dan heb je snel genoeg door wanneer er een motoragent 'mee' komt rijden.
Auto's langs de kant van de dijk zijn meestal ook een punt voor extra aandacht. Laatst nog een keer meegemaakt dat meneer agent snel zijn auto uit kwam rennen en druk met zijn armen begon te zwaaien ( *O* ??) :X Kwestie van goed de bocht doorkijken en doen alsof je hem niet gezien hebt :P

Dus je moet wel beetje oppassen. Verder kan het op mooie dagen ook best druk zijn met voetgangers, fietsers etc... dus wees ook daar alert op!

Lekker :]
 
Ik heb nog nooit 'onopvallende' politie gezien op de lekdijk (heb er zo'n 10k km op gereden vanaf januari tot nu)... Wel af en toe een treintje van 4 politiemotoren (enduro's)... Ook nooit geflitst, terwijl ik best stevig doorrijd :) Geluk of het is gewoon een fabeltje dat ze er zoveel flitsen.
 
Het stuk tussen Vianen en Schoonhoven, aan de kant van IJsselstein heb ik ze nog niet gezien.

Is ook redelijk lastig om daar "onopvallend" te gaan staan moet ik eerlijk zeggen. :)
 
laseren zullen ze daar denk niet zo snel doen gelet op veiligheid.. Eerste keer dat ik het dit jaar probeerde kwam ik gelijk oom motoragent tegen.. Volgende keer toch maar netjes aan de geslotenverklaring houden :(..
 
Ik heb nog nooit 'onopvallende' politie gezien op de lekdijk (heb er zo'n 10k km op gereden vanaf januari tot nu)... Wel af en toe een treintje van 4 politiemotoren (enduro's)... Ook nooit geflitst, terwijl ik best stevig doorrijd :) Geluk of het is gewoon een fabeltje dat ze er zoveel flitsen.


Dat is ook de bedoeling van onopvallend ;)


:+
 
laseren zullen ze daar denk niet zo snel doen gelet op veiligheid.. Eerste keer dat ik het dit jaar probeerde kwam ik gelijk oom motoragent tegen.. Volgende keer toch maar netjes aan de geslotenverklaring houden :(..

Ja alleen is het nu niet meer gesloten voor ons :)
 
Ik heb nog nooit 'onopvallende' politie gezien op de lekdijk (heb er zo'n 10k km op gereden vanaf januari tot nu)... Wel af en toe een treintje van 4 politiemotoren (enduro's)... Ook nooit geflitst, terwijl ik best stevig doorrijd :) Geluk of het is gewoon een fabeltje dat ze er zoveel flitsen.

Lekdijk wordt standaard gebruikt als lesroute voor Bakstenen in opleiding.... :]
 
Ik heb nog nooit 'onopvallende' politie gezien op de lekdijk (heb er zo'n 10k km op gereden vanaf januari tot nu)... Wel af en toe een treintje van 4 politiemotoren (enduro's)... Ook nooit geflitst, terwijl ik best stevig doorrijd :) Geluk of het is gewoon een fabeltje dat ze er zoveel flitsen.

als je me ziet rijden begrijp je het wel :+ ik zou echt wel worden aangehouden als ze er waren...


Zo lang ze maar niet in "jou" wijkje klikkerdeklik stevig doorrijden... :+
Ow wacht, dat zijn natuurlijk die dijkbewoners die dat weer doen.... _O-
 
Nou zaterdag vrolijk de lekdijk gepakt van krimpen tot aan wijk bij duursteden en geen laser gezien :] *O*

Was wel een stukje (bij Schoonhoven meen ik) waar de dijk wel degelijk afgesloten is voor motorrijders.. :( Een kwartier lang mijn middelvinger naar het bord staan opsteken :+ (kwamen overigens wel motorrijders uit rijden dus ik geloof niet dat iedereen van het bord onder de indruk is)
 
Laseren valt volgens mij wel mee, (on)opvallende politie rijdt er voldoende. Vooral motoragenten vinden het leuk werkterrein :)


Klopt -O-

Vandaag talloze motorrijders gezien die een praatje (prentje) kregen van een undercover motoragent.

Let dus op: er rijdt een bordeaux rode Honda Pan European tussen lopik en schoonhoven ! B| Kijk goed in je spiegels of er zo 1 achter je aan blijft rijden.

Volgens mij zo een:

2_449_HONDA_ST1300A_PAN_EUROPEAN.jpg


Heeft koffers aan de zijkanten + een topkoffer.

Je bent dus gewaarschuwd ;)
 
Laatst bewerkt:
in houten stonden ze ook weer... zullen er genoeg gepakt zijn.

Laser op de lekdijk , wil nog wel eens voorkomen de dijk opgaand vanaf Amerongen
 
in houten stonden ze ook weer... zullen er genoeg gepakt zijn.

Laser op de lekdijk , wil nog wel eens voorkomen de dijk opgaand vanaf Amerongen
Voor die controle in Houten werden we vanmiddag gewaarschuwd door een automobilist.
die was druk aan het zwaaien toen ik 'm wilde inhalen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan