Lasers op de lekdijk?

Ik heb nog nooit 'onopvallende' politie gezien op de lekdijk (heb er zo'n 10k km op gereden vanaf januari tot nu)... Wel af en toe een treintje van 4 politiemotoren (enduro's)... Ook nooit geflitst, terwijl ik best stevig doorrijd :) Geluk of het is gewoon een fabeltje dat ze er zoveel flitsen.

Nee, onopvallende politie valt ook niet op.
 
Klopt -O-

Vandaag talloze motorrijders gezien die een praatje (prentje) kregen van een undercover motoragent.

Let dus op: er rijdt een bordeaux rode tussen lopik en schoonhoven ! B|

Volgens mij zo een:

[http://www.hatfieldshonda.co.uk/images/products/2_449_HONDA_ST1300A_PAN_EUROPEAN.jpg (afbeelding)]

Heeft koffers aan de zijkanten + een topkoffer.

Je bent dus gewaarschuwd ;)

Klopt, die heb ik ook achter mee aan gehad.
Gelukkig op tijd gespot, dus draaide hij na een 5km weer om, op zoek naar andere slachtoffers. :Y
 
Bij Amerongen is een beruchte plek, mijn broertje al eens zijn papiertje kwijt geraakt.
Zondag vroeg in de ochtend gaan rijden en dan in de zomer om 8 uur in de morgen is een aanrader, lekker rustig ook
 
Klopt, die heb ik ook achter mee aan gehad.
Gelukkig op tijd gespot, dus draaide hij na een 5km weer om, op zoek naar andere slachtoffers. :Y

Mijn broer was helaas wel de Sjaak -O- B|
En ik had m vanmiddag al een paar keer zien staan met andere slachtoffers.....dus dacht waarschuw maar even voor andere MF-ers ;)
 
in houten stonden ze ook weer... zullen er genoeg gepakt zijn.

Laser op de lekdijk , wil nog wel eens voorkomen de dijk opgaand vanaf Amerongen


:?

Ik ben ze zaterdag dan niet tegen gekomen. Bij Schalkwijk de dijk op gegaan en tot wijk door gereden. Maar zero cops gezien. Wel in Hilversum nog even :W naar een flits kast. :+
 
Bij Amerongen is een beruchte plek, mijn broertje al eens zijn papiertje kwijt geraakt.
Zondag vroeg in de ochtend gaan rijden en dan in de zomer om 8 uur in de morgen is een aanrader, lekker rustig ook
ssst, straks gaat iedereen dat doen
 
in houten stonden ze ook weer... zullen er genoeg gepakt zijn.

Laser op de lekdijk , wil nog wel eens voorkomen de dijk opgaand vanaf Amerongen

ja laser in houten op rondweg langs industrieterrein he? moest ff wat ophalen in arrestantencomplex wat daar zit werd er misselijk van wat een kutlocatie |(
 
Heb em zondagmiddag nog effe gedaan, van groot-ammers naar vianen - brug over- en via de noordkant weer terug naar Rotterdam :]


geen flitsers gezien, ook geen MF'ers :N en al helemaal geen onopvallende coppers - die rijden daar in die buurt nog op varkens toch ?
 
Gewoon normaal doen, normaal rijden en het niet verkloten voor alle motorrijders die wel gewoon lekker overal willen kunnen blijven rijden zonder overal verbodsborden. Als je wil gummen wees dan een vent en ga het circuit op.
 
Klopt -O-

Vandaag talloze motorrijders gezien die een praatje (prentje) kregen van een undercover motoragent.

Let dus op: er rijdt een bordeaux rode Honda Pan European tussen lopik en schoonhoven ! B| Kijk goed in je spiegels of er zo 1 achter je aan blijft rijden.

Volgens mij zo een:

[http://www.hatfieldshonda.co.uk/images/products/2_449_HONDA_ST1300A_PAN_EUROPEAN.jpg (afbeelding)]

Heeft koffers aan de zijkanten + een topkoffer.

Je bent dus gewaarschuwd ;)

nope... tis een model eerder :Y ik kan 't weten, ben 'm ook al tegen gekomen. Opzich schappelijke vent, mocht mijn weg vervolgen na een artikel 5 (wheelie) & ik kwam 'm zondag wéér tegen, maar nu op de lekdijk. :/
 
Die Honda Pan European heb ik zondag inderdaad ook gezien tussen lopik en schoonhoven.

Die controle in houten heb ik niks van gezien, maar ben wel over de rondweg gereden?
Misschien waren ze al weg, het was rond 16.00 uur ongeveer.
 
ja laser in houten op rondweg langs industrieterrein he? moest ff wat ophalen in arrestantencomplex wat daar zit werd er misselijk van wat een kutlocatie |(

wat een taalgebruik weer zeg tsssss :N

:+ Klik


:W
 
Laatst bewerkt:
nope... tis een model eerder :Y ik kan 't weten, ben 'm ook al tegen gekomen. Opzich schappelijke vent, mocht mijn weg vervolgen na een artikel 5 (wheelie) & ik kwam 'm zondag wéér tegen, maar nu op de lekdijk. :/

Ja ehhh kon het niet heel goed zien.........reed er met 180 voorbij dus tjsa :P :+
 
Voor die controle in Houten werden we vanmiddag gewaarschuwd door een automobilist.
die was druk aan het zwaaien toen ik 'm wilde inhalen *O*
zat of zond ? je kan het beste de overkant pakken vianen naar culemborg zondag nog gereden.
 
Voila wij zijn hem vorig jaar ook tegen toen we van de MFMM naar Amersfoort gingen.
We zaten te wheelyen en hij reed hele tijd achter ons. 1 van ons kreeg proces verbaal die gelukkig nooit is binne gekomen.

Foto:
2utkz80.jpg


En zijn poser bulletcam :+
6yl46g.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou zaterdag vrolijk de lekdijk gepakt van krimpen tot aan wijk bij duursteden en geen laser gezien :] *O*

Was wel een stukje (bij Schoonhoven meen ik) waar de dijk wel degelijk afgesloten is voor motorrijders.. :( Een kwartier lang mijn middelvinger naar het bord staan opsteken :+ (kwamen overigens wel motorrijders uit rijden dus ik geloof niet dat iedereen van het bord onder de indruk is)

Dat stuk waar jij het over hebt is inderdaad vanuit richting Krimpen afgesloten voor motorrijders.. Echter vanuit Schoonhoven staat er geen bord en mogen er vanuit die richting dus wel motoren rijden. Vandaar dat je die motorrijders hebt gezien :)
 
zat of zond ? je kan het beste de overkant pakken vianen naar culemborg zondag nog gereden.


ze stonden er zondag , tenminste toen belde zowel m'n vriendin als me ma om te waarschuwen , en sms van 2 buren
( zouden ze me s'ochtens hebben horen vertrekken :+ )
 
Of een stukje verder bij het gemaal heb ik ze ook eens zien staan.. Toen kwam ik behoorlijk hard uit die bocht zetten bij de camping daar (de Nes).. Kan niet anders dan dat ie mij heeft zien gaan, maar deed niets... Reed toen trouwens met 80 km langs zijn laser, maar hij zwaaide gewoon :)

Was trouwens een motor politie die daar met zijn laserpistool stond.. Misschien dat dat scheelt :P
 
Laatst bewerkt:
nou het is lekker ontspannen rijden daaro als ik het zo lees..... kwam er voorgaande jaren ook veel, dit jaar nog niet die kant op geweest O enne ik ben geen aso rijder, al zeg ik het zelf
 
Laatst bewerkt:
Zo heel vaak staan ze er volgens mij ook niet hoor.. Heb ze 2 keer gezien ofzo..
Maar dat is voor mij toch vaak de plek waar ik de dijk op kom en dan is me bike nog koud en rijd ik dus sowieso rustig :) :P
 
Laatst bewerkt:
Hier staan ze regelmatig te laseren op de LEKDIJK bij Bergambacht, vlak bij de veerdienst naar Streefkerk, vlak bij de steiger.
[afbeelding]

Groet,
CBfox

Ja dat is nu net een lekker stukkie om m flink open te gooien })
Ze weten dus echt wel waar ze moeten staan B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan