lashulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giz

MF veteraan
17 sep 2002
5.036
1
Almere
Hallo allen,

Tijdje nie actief geweest met het streetfightergebeuren, nu na de verhuizing eindelijk weer wat tijd voor leuke dingen. Brengt me bij het volgende; ik heb verleden week een aanhangertje op de kop getikt voor achter de BMW, nu ben ik een trekhaak aan het construeren voor de kruiskoppeling van de aanhanger (freebird). Ik heb de BMW van achteren helemaal uit elkaar en ik kom erachter dat elektrisch lassen toch niet je van het is als je altijd CO2 gelast hebt. Mijn vraag; wie in de buurt of in Almere heeft zin en tijd en is mobiel qua lasapparatuur en wil me helpen 2 stukkies strip tegen mijn subframe te lassen. OF: wie is er erg bedreven in het elektrode lassen en wil me uit de brand helpen? Dit alles natuurlijk wel onder genot van een glaassie fris/bier onder de boom in de tuin :P Mijn dank is bij voorbaat al groot :)

Groet,
Eric.
 
als ik zou kunnen lassen zou ik toch liever aan een mooi subframe lassen dan aan een aanhangwagen.....denk dat meer streetfigtherbouwers dat hebben toch??
 
Ik ben niet echt mobiel qua lasapparatuur, maar als je langs komt wil ik je natuurlijk wel helpen. (Ik woon alleen in Groningen, misschien is dat wat te ver :) )
 
Dank voor alle reacties heren :) het is al gelukt, tis wel een beetje brobbelwerk geworden zoals we dat dan zeggen maargoed, het zit vast. Bedankt voor de reacties ;)
 
als ik zou kunnen lassen zou ik toch liever aan een mooi subframe lassen dan aan een aanhangwagen.....denk dat meer streetfigtherbouwers dat hebben toch??

dat is ook wat ik gedaan heb.....aan een subframe lassen ;)
 
hier zitten nu eenmaal de meeste handige mensen, aangezien het een subforum is die enkel over VERBOUWDE motoren gaat. dan is het toch niet meer dan logisch om het hier te vragen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan