lassen uitlaat

15 mrt 2002
118
0
jup
ik heb een 4 in 1 uitlaat aan mijn kz hangen, één van de kragen die aangespannen wordt tegen de pakkingsring van de uitlaatpoort is lichtjes gescheurd en dus niet meer helemaal dicht. ;(
Kan dit schadelijk zijn voor het blok en is dit mogelijk te herstellen, lassen, of op een andere manier. :?
 
Op dinsdag 14 mei 2002 10:17 schreef Johnv het volgende:
kan gewoon gelast worden volgens mij, bij mijn dealer zie ik ook weleens gelast worden aan uitlaten autogeen geloof ik. :)

idd geen auto , maar een motor. :+

maar je ken het idd laten lassen, rij gewoon effe langs een metaal boer en voor 10 euro is ie weer top!!
 
tig lassen kan , idd goed zuiver maken evt kool eruit slijpen (anders wordt hij heel bros) en dan met rvs draadje oplassen.

dus even je uitlaat eraf halen?

en moet een Technisch Instructeur dit hier vragen? })
 
Laatst bewerkt:
als ik als instructeur in mijn branche het zou moeten oplossen , dan zou ik beginnen met een wheelie te maken, :+ op zijn hoogste punt laten staan, effe een bekisting maken rond de uilaatbuis en met brandwerende beton opgieten.
Zou dit langer of 6 maanden houden. :?
:} :} :} :}
THX for the tips
 
jup
dat tig lassen is wel de max hé. :9~
Ik kan wel met de bagget lassen en met gewoon toevoegmetaal + brazeren en ik heb ook eens met de half automaat gewerkt.
Er zal zelfs geen slijpmolen meer aan te pas moeten komen . *D


Bijlage: uitlaat.JPG
 
Wel uitkijken dattie niet krom trekt... want dan moet je hem weer buigen en scheurt de uitlaat weer omdat het onder spanning staat...


& idd alu Tig is er pittig :+ hehe maar wel een mooie las net als roestarm staal *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan