Lasser regio Lemelerveld

Erwin P

Crashtest dummy
22 aug 2011
6.840
5.014
Lemelerveld
Voor mijn nieuwe werkbank ben ik op zoek naar een lasser om een frame te maken. Gezien mijn laskunsten niet alles zijn en ik een mooi vlak recht frame wil.
Exacte bouwtekeningen/maten en prijs moeten we even overleggen.

Het mag hier op locatie, maar ik kan het ook afhalen. Ik kan zelf het staal leveren, maar als je het tegen vergelijkbare prijzen kan als ''van der Most IJzerhandel'' mag je het ook leveren.

Het werkblad wordt 420cm breed, 62cm diep en er moet 1 overspanning in van 240cm.

De liggers wil ik ca 410cm lang van 25mm dikke koker ik dacht aan 50mm breed (leverbare maat). Daartussen dezelfde kokers om de 75cm. Dat geheel wil ik dan 57 diep hebben gezien ik de werkbank 5cm ''dubbel''.
De poten dacht ik aan 100x50mm koker. Op alle 4 de hoeken en zo dat er één overspanning ontstaat van 240cm aan linkerkant. In die overspanning mogen aan de voorkant geen poten, aan de achterkant maximaal 13cm vanuit de muur.
De onderkant van het frame moet minstens 95 cm hoog worden, maar niet meer dan 97cm.
 
Er zit toch wel iemand op lemelerveld die dat voor je kan lassen ?

Een maat van mij verhuurt zichzelf als lasser en woont in Hoogeveen, mocht je er helemaal neit uitkomen kan ik jullie misschien in contact brengen ?
 
In Lemelerveld niks gevonden, maar ff een mailtje rondgestuurd op marktplaats.

Ook niet alsof ik niks kan vinden, maar misschien wel net zo mooi als het via MF kan!
 
Probeer eens op werkspot.nl ??? Dan krijg je vanzelf berichten van de betreffende groep... Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan