Last Post

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Is het ook mogelijk om achter de tijd van de laatste post, de naam van de laatste poster te plaatsen? Zag net hetzelfde op het FokForum en is toch wel handig mijns inziens. Makkelijk te zien of er al weer nieuwe posts in dat topic zijn
 
Wat trouwens in het verleden ook erg handig was, was het feit dat je via Actieve onderwerpen kon zien in welk forumonderdeel een bepaalde post stond. Waarom is dat niet meer het geval?
 
Wat trouwens in het verleden ook erg handig was, was het feit dat je via Actieve onderwerpen kon zien in welk forumonderdeel een bepaalde post stond. Waarom is dat niet meer het geval?
Dat komt er in de volgende update weer in te zitten, die andere vraag kan ik niet voor je beantwoorden, ben geen developer. :)
 
Is het ook mogelijk om achter de tijd van de laatste post, de naam van de laatste poster te plaatsen? Zag net hetzelfde op het FokForum en is toch wel handig mijns inziens. Makkelijk te zien of er al weer nieuwe posts in dat topic zijn
Dat zou idd wel erg handig zijn!
 
dacht al dat het jouw laatste post was, ivm met het feit dat je voorlopig niet meer gaat rijden, idee lijkt mij ook goed
 
De naam van de moderator hoort bij een forum en de naam van de laatste poster hoort bij een topic. Helaas gaat dat dus niet, maar ik zal ff kijken waar het wel zou passen.

niet moeilijk, achter datum van de huidige "Last post" de gebruikersnaam pleuren.
 
Misschien een idee om het op de plaats van de kolom views te doen ofzo.

Op zich is de kolom die het aantal views weergeeft voor de gewone huis-tuin-en-motor-gebruiker vrij nutteloos. Tenminste, ik let er eigenlijk (bijna) nooit op hoevaak ie al bekeken is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan