Last van knokkels in handschoenen

Tony L

MF'er
19 mrt 2008
47
0
Hoi allemaal,

Ik heb de laatste tijd last van mijn knokkels en merk het vooral als ik een stukje heb gereden en begint bij 10 / 20 min. Het voelt aan als of het gekneusd is en tijdens het rijden kan ik op een gegeven moment ook niet meer mijn hand helemaal om mijn handvaten sluiten (merk dat ik mijn handen de laatste tijd veel losser op mijn handvaten heb hierdoor). Gaat om de knokkel van mijn pinkie aan mijn linker hand en de knokkel van mijn middelste vinger aan de rechter hand.

Zijn er meer mensen die dit verschijnsel kennen en is hier eventueel een oplossing voor (anders dan nieuwe handschoenen halen)?

Gaat om de volgende handschoenen.

motostrano_1992_12934685
 
Ik had hetzelfde met mijn ixs race handschoenen. Heb ze gelijk omgewisseld en sindsdien nooit meer last van gehad.
 
ik heb het wel met mijn zomerhandschoenen (blaren op mijn knokkel zelfs) en met mijn winterhandschoenen nergens last van.. allebei van revit'..

ik heb bij mijn zomerhandschoenen op de bewuste plek de bescherming en vulling eruit gehaald, maar ook dat heeft niet geholpen... dit jaar ga ik kijken voor nieuwe... :Y
 
Mmm te klein lijkt me sterk, heb geen grote handen en naar mijn idee zitten ze qua lengte "goed". Maar als het allemaal "goed" zat had ik natuurlijk nergens last van ;).

ik heb het wel met mijn zomerhandschoenen (blaren op mijn knokkel zelfs) en met mijn winterhandschoenen nergens last van.. allebei van revit'..

Oehh dus het gaat niet "over"? Denk dat ik dan ook genoodzaakt ben om nieuwe te kopen... het rijd namelijk voor geen meter (vooral lange stukken). Heb wel het idee dat het ietswat afzakt maar dat merken we snel genoeg dan wel. Gaat comfort toch boven de kosten van de handschoenen. Denk namelijk niet dat ik ze nog kan inruilen (2 / 3 maand geleden gekocht).
 
Mmm te klein lijkt me sterk, heb geen grote handen en naar mijn idee zitten ze qua lengte "goed". Maar als het allemaal "goed" zat had ik natuurlijk nergens last van ;).
Precies. Kennelijk knellen ze toch. Mocht je nieuwe kopen dan is het handig om ze even op de motor te proberen: het stuur vasthouden e.d. Met `lege handen' kunnen ze toch anders zitten!
 
ik heb geen last van knellen, maar meer van schuren ofzo.. net alsof er een naadje precies fout zit zeg maar... en gek genoeg is het alleen maar op 1 duim!!

en nee het gaat niet over, daar had ik ook op gehoopt... vandaar dat ik het een en ander eruit heb gesloopt...
 
Denk namelijk niet dat ik ze nog kan inruilen (2 / 3 maand geleden gekocht).

Ik zou het toch gewoon proberen.

een goede motorzaak zal heus wel naar je probleem luisteren en als het inderdaad een materiaalfout is gaat het gewoon terug naar de fabrikant, lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het toch gewoon proberen.

een goede motorzaak zal heus wel naar je probleem luisteren en als het inderdaad een materiaalfout is gaat het gewoon terug naar de fabrikant, lijkt me.

Ik ga het zeker proberen (niet geschoten is altijd mis). We merken het wel :Y

je kan natuurlijk ook ff naar de dokter gaan en je laten testen op reuma oid???

Reuma?? Denk dat je er dan ook last van moet hebben zonder handschoenen? :+ (verder geen reuma expert hier hoor)

ik heb ook altijd last van knokkels.... maar dan tegen mijn gezicht |(


:+

Doe je iets toch niet helemaal goed :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan