Last van kontklevers

Rij ook met 150cc, valt mee met de klevers. Gewoon in het midden rijden, alleen bij harde tegenwind rijd ik wat zachter zit men er soms wat dichter op.
 
Jazeker :t




Aan het aanrecht :+
Nou foei wat een vrouwonvriendelijke taal!
Daar zijn we hier niet van gediend! :X

In 1917 kregen vrouwen stemrecht en dankzij hun is de politiek nu eh..


laat maar.. :$

Goed, wat ik wil zeggen..
Ze kunnen er ook niets aan doen dat ze het verschil tussen links en rechts niet snappen, een kaart niet snappen, hun telefoon belangrijker vinden dan veiligheid en het vertikken normaal uit te kijken in het verkeer..

Vrouw zijn is een handicap en daar moeten we respect en bewondering voor hebben..
Vooral voor hen die een 'kort pittig kapsel' durven te dragen..
 
Idd in hun *&&^%^& lease bakje geleend bij de bank :P Verwaande mutsen ..... met NUL komma NUL op de bank.


Dat hoeft toch ook niet :N , als ze maar lekker kunnen.......... }) :t


Nou foei wat een vrouwonvriendelijke taal!
Daar zijn we hier niet van gediend! :X

In 1917 kregen vrouwen stemrecht en dankzij hun is de politiek nu eh..


laat maar.. :$

Goed, wat ik wil zeggen..
Ze kunnen er ook niets aan doen dat ze het verschil tussen links en rechts niet snappen, een kaart niet snappen, hun telefoon belangrijker vinden dan veiligheid en het vertikken normaal uit te kijken in het verkeer..

Vrouw zijn is een handicap en daar moeten we respect en bewondering voor hebben..
Vooral voor hen die een 'kort pittig kapsel' durven te dragen..


Handicap huh? nou zo n handicap tussen de lakens :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou foei wat een vrouwonvriendelijke taal!
Daar zijn we hier niet van gediend! :X

In 1917 kregen vrouwen stemrecht en dankzij hun is de politiek nu eh..


laat maar.. :$

Goed, wat ik wil zeggen..
Ze kunnen er ook niets aan doen dat ze het verschil tussen links en rechts niet snappen, een kaart niet snappen, hun telefoon belangrijker vinden dan veiligheid en het vertikken normaal uit te kijken in het verkeer..

Vrouw zijn is een handicap en daar moeten we respect en bewondering voor hebben..
Vooral voor hen die een 'kort pittig kapsel' durven te dragen..

Nu staat de man aan het aanrecht ,dat vrouwen vroeger geen rechten hadden ,had allemaal een goede reden :+

Nu zijn het stuk voor stuk kontklevers geworden :P _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Dan doe ik toch alles goed???



Jazeker je doet alles heel goed *D

Ik zag btw dat we ooit bijna brabo buren waren ben eerlijk gezegd nog nooit door je dorp heen gereden :P Reed vroeger wekelijks Veghel Heeswijk D en Berlicum etc maar in Den D nog nooit geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan