SilentHunterNL
MF'er
- Onderwerp starter
- #26
Hmmm, hebben ze daar dan veel vlees?
T was half 7 en had nog niet geslapen xD dus begon ff hresendood te
Raken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, hebben ze daar dan veel vlees?
Hallo,
Vroeger heb ik een derbi gpr '04 gehad.
Het bouwjaar van die gpr was 04. Had em zelf in 2010 :p
Haha.
Ziet er wel iets minder sportief uit Denk toch dat het door de houding van me pols lag en daarbij het koppelen die opzich best ver stond. Vorige eigenaar was een gozer van 2.10 meter ofzo. daarbij was me polst gebogen en niet in 1 lijn met me armen. Dus denk dat daar de fout lag. Hoop ik
Hee thanks voor de tips. Verder kan ik nog niet rijden :p Volgende maand heb ik hopelijk me Atjuh en dan moet het sparen voor een motor beginnen. Dat zal ook wel 3-4 maanden in beslag nemen. Mijn mama zit niet zo breed in der geld dus die ga ik niet daarmee opzadelen. En paps lief is een beetje gierig geworden :p
Ik heb het niet zo op motors waar je heel het blok ziet hangen. Opzich mooi om te zien maar niet omzelf op te rijden misschien ooit in de toekomst
Een jaar op een racer en je bent om hoor
Ik heb een gsxr 750 uit 2009 en kreeg eerst ook iedere keer last van mn polsen op het circuit dus heb ik er hogere en weidere clipons opgezet, dan zit je niet zo naar binnen gedraaid en nu heb ik nergens meer last van! En dan hoef je er niet zo'n heel stuur op te zetten.
Hoe bedoel je dat?
Hoe bedoel je dat?
Het is geen donder aan. Omdat alle wegen in Nederland kaarsrecht zijn moet je altijd te hard om een beetje een uitdaging te krijgen. Die paar bochten waar je dan nog even lol kan hebben zit er iemand voor je die je ophoudt.
Ik heb eerlijk waar het meeste lol bij op en afritten. Dan kan ik tenminste eens bochten draaien. Op een gegeven moment leer je als een bezopen mongool rotondes rijden want daar kan je ook nog wel wat plezier uit halen, maar dan is het ook wel klaar.
Ik heb een aantal vrienden die ook motorrijden, maar ik rij samen met een andere vriend verreweg het meeste. Als we dus met z'n allen rijden gaan wij twee altijd stomme dingen doen. Op de motor liggen, staan, op de tank zitten, smsjes typen. Ik weet het, het is diep triest, maar het is zo vreselijk suf rijden. En het is dat ik niet durf, maar anders had ik meer geoefend op wheelies.
Eerlijk, ik hou van motorrijden. Het is iets wat ik altijd verkies boven autorijden, maar een racer in Nederland is jezelf pesten. Om even in de lage kwaliteit vergelijkingen te gaan: Het is als een bloedgeile vriendin hebben die constant smeekt om sex, maar ondertussen ook herpes heeft. Je kan er wel voor gaan, maar de rotzooi die er op volgt maakt dat je er vrij snel spijt van krijgt.
Boetes zijn namelijk niet mals op een motor. Toen ik m'n rijbewijs kreeg heb ik altijd volgehouden dat zodra ik aangehouden zou worden ik het papiertje weer in mocht leveren. Dat heb ik inmiddels al twee keer gehad. Ik ben er klaar mee. Ik voel me een suffe lul op m'n racer. Hij jankt onder me dat ik hem nooit eens uitlaat. Want als ik dat doe, kan ik bij het opschakelen naar de 3 m'n rijbewijs alweer inleveren.
Nee, als ik iets geleerd heb van m'n val is dat een motor zonder kuipen honderd keer leuker is om te rijden. En dan bij voorkeur ook nog wat cilindertjes inleveren en ik ben tevreden. Een Superduke of een mooie Buell, of misschien ook wel gewoon een Supermotard. Dat zijn de motoren om plezier mee te hebben zonder het boegbeeld van de nieuwe anti-motorasocialen campagne te worden.
Dus geloof me als ik zeg dat je moet proefrijden. Ik hou ook van het uiterlijk van racemotoren. Het zijn prachtige motoren. Kijk naar de 749 van Ducati of ook Japanners hebben mooie motoren. De Honda VTR SP1 en 2. Ik ben ook groot fan van de Fireblade 954. Ik zou ze heel graag kopen, maar ik heb er niets aan.
Dus ik snap dat je een racer wil. Ook als showmodel doen ze het gewoon heel erg goed. Als ik vriendinnen een SM laat zien zeggen ze allemaal dat ik maar mooi weer op m'n buikschuiver kruipen moet. Misschien hebben ze gelijk qua uiterlijk, maar ik geniet liever van rijden dan van de blikken die ik krijg.
Trust me, maak proefritten. Beperk je niet tot een catagorie en al helemaal niet tot 1 model of merk. De wereld van motorrijden is breder dan je nu misschien beseft en maak niet dezelfde fout als heel veel mensen door blind voor een racer te kiezen.
(Hieronder komen ongetwijfeld een hele hoop reacties van mensen met een racer die het tegendeel zeggen en die hebben vast ook wel gelijk, maar dit is mijn mening en ik ken een hoop die die mening delen).
Het is geen donder aan. Omdat alle wegen in Nederland kaarsrecht zijn moet je altijd te hard om een beetje een uitdaging te krijgen. Die paar bochten waar je dan nog even lol kan hebben zit er iemand voor je die je ophoudt.
Ik heb eerlijk waar het meeste lol bij op en afritten. Dan kan ik tenminste eens bochten draaien. Op een gegeven moment leer je als een bezopen mongool rotondes rijden want daar kan je ook nog wel wat plezier uit halen, maar dan is het ook wel klaar.
Ik heb een aantal vrienden die ook motorrijden, maar ik rij samen met een andere vriend verreweg het meeste. Als we dus met z'n allen rijden gaan wij twee altijd stomme dingen doen. Op de motor liggen, staan, op de tank zitten, smsjes typen. Ik weet het, het is diep triest, maar het is zo vreselijk suf rijden. En het is dat ik niet durf, maar anders had ik meer geoefend op wheelies.
Eerlijk, ik hou van motorrijden. Het is iets wat ik altijd verkies boven autorijden, maar een racer in Nederland is jezelf pesten. Om even in de lage kwaliteit vergelijkingen te gaan: Het is als een bloedgeile vriendin hebben die constant smeekt om sex, maar ondertussen ook herpes heeft. Je kan er wel voor gaan, maar de rotzooi die er op volgt maakt dat je er vrij snel spijt van krijgt.
Boetes zijn namelijk niet mals op een motor. Toen ik m'n rijbewijs kreeg heb ik altijd volgehouden dat zodra ik aangehouden zou worden ik het papiertje weer in mocht leveren. Dat heb ik inmiddels al twee keer gehad. Ik ben er klaar mee. Ik voel me een suffe lul op m'n racer. Hij jankt onder me dat ik hem nooit eens uitlaat. Want als ik dat doe, kan ik bij het opschakelen naar de 3 m'n rijbewijs alweer inleveren.
Nee, als ik iets geleerd heb van m'n val is dat een motor zonder kuipen honderd keer leuker is om te rijden. En dan bij voorkeur ook nog wat cilindertjes inleveren en ik ben tevreden. Een Superduke of een mooie Buell, of misschien ook wel gewoon een Supermotard. Dat zijn de motoren om plezier mee te hebben zonder het boegbeeld van de nieuwe anti-motorasocialen campagne te worden.
Dus geloof me als ik zeg dat je moet proefrijden. Ik hou ook van het uiterlijk van racemotoren. Het zijn prachtige motoren. Kijk naar de 749 van Ducati of ook Japanners hebben mooie motoren. De Honda VTR SP1 en 2. Ik ben ook groot fan van de Fireblade 954. Ik zou ze heel graag kopen, maar ik heb er niets aan.
Dus ik snap dat je een racer wil. Ook als showmodel doen ze het gewoon heel erg goed. Als ik vriendinnen een SM laat zien zeggen ze allemaal dat ik maar mooi weer op m'n buikschuiver kruipen moet. Misschien hebben ze gelijk qua uiterlijk, maar ik geniet liever van rijden dan van de blikken die ik krijg.
Trust me, maak proefritten. Beperk je niet tot een catagorie en al helemaal niet tot 1 model of merk. De wereld van motorrijden is breder dan je nu misschien beseft en maak niet dezelfde fout als heel veel mensen door blind voor een racer te kiezen.
(Hieronder komen ongetwijfeld een hele hoop reacties van mensen met een racer die het tegendeel zeggen en die hebben vast ook wel gelijk, maar dit is mijn mening en ik ken een hoop die die mening delen).
En en en
Het is geen donder aan. Omdat alle wegen in Nederland kaarsrecht zijn moet je altijd te hard om een beetje een uitdaging te krijgen. Die paar bochten waar je dan nog even lol kan hebben zit er iemand voor je die je ophoudt.
Ik heb eerlijk waar het meeste lol bij op en afritten. Dan kan ik tenminste eens bochten draaien. Op een gegeven moment leer je als een bezopen mongool rotondes rijden want daar kan je ook nog wel wat plezier uit halen, maar dan is het ook wel klaar.
Ik heb een aantal vrienden die ook motorrijden, maar ik rij samen met een andere vriend verreweg het meeste. Als we dus met z'n allen rijden gaan wij twee altijd stomme dingen doen. Op de motor liggen, staan, op de tank zitten, smsjes typen. Ik weet het, het is diep triest, maar het is zo vreselijk suf rijden. En het is dat ik niet durf, maar anders had ik meer geoefend op wheelies.
Eerlijk, ik hou van motorrijden. Het is iets wat ik altijd verkies boven autorijden, maar een racer in Nederland is jezelf pesten. Om even in de lage kwaliteit vergelijkingen te gaan: Het is als een bloedgeile vriendin hebben die constant smeekt om sex, maar ondertussen ook herpes heeft. Je kan er wel voor gaan, maar de rotzooi die er op volgt maakt dat je er vrij snel spijt van krijgt.
Boetes zijn namelijk niet mals op een motor. Toen ik m'n rijbewijs kreeg heb ik altijd volgehouden dat zodra ik aangehouden zou worden ik het papiertje weer in mocht leveren. Dat heb ik inmiddels al twee keer gehad. Ik ben er klaar mee. Ik voel me een suffe lul op m'n racer. Hij jankt onder me dat ik hem nooit eens uitlaat. Want als ik dat doe, kan ik bij het opschakelen naar de 3 m'n rijbewijs alweer inleveren.
Nee, als ik iets geleerd heb van m'n val is dat een motor zonder kuipen honderd keer leuker is om te rijden. En dan bij voorkeur ook nog wat cilindertjes inleveren en ik ben tevreden. Een Superduke of een mooie Buell, of misschien ook wel gewoon een Supermotard. Dat zijn de motoren om plezier mee te hebben zonder het boegbeeld van de nieuwe anti-motorasocialen campagne te worden.
Dus geloof me als ik zeg dat je moet proefrijden. Ik hou ook van het uiterlijk van racemotoren. Het zijn prachtige motoren. Kijk naar de 749 van Ducati of ook Japanners hebben mooie motoren. De Honda VTR SP1 en 2. Ik ben ook groot fan van de Fireblade 954. Ik zou ze heel graag kopen, maar ik heb er niets aan.
Dus ik snap dat je een racer wil. Ook als showmodel doen ze het gewoon heel erg goed. Als ik vriendinnen een SM laat zien zeggen ze allemaal dat ik maar mooi weer op m'n buikschuiver kruipen moet. Misschien hebben ze gelijk qua uiterlijk, maar ik geniet liever van rijden dan van de blikken die ik krijg.
Trust me, maak proefritten. Beperk je niet tot een catagorie en al helemaal niet tot 1 model of merk. De wereld van motorrijden is breder dan je nu misschien beseft en maak niet dezelfde fout als heel veel mensen door blind voor een racer te kiezen.
(Hieronder komen ongetwijfeld een hele hoop reacties van mensen met een racer die het tegendeel zeggen en die hebben vast ook wel gelijk, maar dit is mijn mening en ik ken een hoop die die mening delen).