Last van polsen

Als eerste wil ik iedereen eff bedanken voor de tips en uitgebreidee reactiesm

Verder wol ik nog wel gewoon bij de ss blijven. Er is altijd nog tijd voor een andere. Een ss kan 300 maar een SM kan ook hard rijden. Dat is denk ik wel met alle motoren in Nederland

serieus, ga er eens op rijden! er gaat een wereld voor je open :Y

zoals ik al zei, heb 2 supersporters gehad en 2 keer mijn rijbewijs krijt geraakt (1 keer ietsje minder terecht, 1 keer HEEL terecht!) en heb in mijn rijbewijsloze tijd ook nog eens een keer een flitsboete binnen gekregen met het verzoek of ik ff wilde zeggen wie reed.... meer dan 80 te hard op een 80 weg
en dat is dus het nadeel van een racer vor mij, je moet zo verschrikkelijk hard gaan voor het leuk word

doe nou maar eens een proefrit op een monster/superduke/touno/SMT/hypermotard en noem maar op, dat is echt waar veel leuker rijden..

mijn testritten, ik lette altijd op vanalles, hoe remt het, vering ok, gasreactie en al van dat soort dingen.
maar na mijn testrit op de SD, ik kan me maar 2 dingen herinneren, een big smile en de gedachte... dat gaat hard, nix niet, remmen dit, gas dat, nee.... het gaat hard!
die smile is er sindsdien niet meer afgegaan, iets wat ik nooit had met een racert
en voor mij gaat motorrijden daarom, die smile als ik rijd en afstap

het poserniveau is minder, maar who cares... ik rijd voor me zelf en niet zodat mijn buurt denkt dat ik stoer ben
 
serieus, ga er eens op rijden! er gaat een wereld voor je open :Y

zoals ik al zei, heb 2 supersporters gehad en 2 keer mijn rijbewijs krijt geraakt (1 keer ietsje minder terecht, 1 keer HEEL terecht!) en heb in mijn rijbewijsloze tijd ook nog eens een keer een flitsboete binnen gekregen met het verzoek of ik ff wilde zeggen wie reed.... meer dan 80 te hard op een 80 weg
en dat is dus het nadeel van een racer vor mij, je moet zo verschrikkelijk hard gaan voor het leuk word

doe nou maar eens een proefrit op een monster/superduke/touno/SMT/hypermotard en noem maar op, dat is echt waar veel leuker rijden..

mijn testritten, ik lette altijd op vanalles, hoe remt het, vering ok, gasreactie en al van dat soort dingen.
maar na mijn testrit op de SD, ik kan me maar 2 dingen herinneren, een big smile en de gedachte... dat gaat hard, nix niet, remmen dit, gas dat, nee.... het gaat hard!
die smile is er sindsdien niet meer afgegaan, iets wat ik nooit had met een racert
en voor mij gaat motorrijden daarom, die smile als ik rijd en afstap

het poserniveau is minder, maar who cares... ik rijd voor me zelf en niet zodat mijn buurt denkt dat ik stoer ben


Wat een smaak :D De SD. Het is erg jammer dat ze zo aan de prijs zijn anders was ik er al mee getrouwd.

Ennuh wat betreft dat posergebeuren. Mensen in mijn buurt denken toch al dat ik niet stoer ben, ik hoef het dus met een racer niet meer op te houden. Bovendien rijd ik ze met een SD ook meer dan makkelijk het snot voor de ogen.
Verdorie ik wil heel graag nu een SD :P
 
:N

Wil je het beste van alles hebben, incl. een hoog poser gehalte?
Neem dan een zijspancombinatie



Ik heb bijna alles 2 cilinders gereden, met een gewoon breed stuur en zonder kuip.
Zelfs op mijn getunede Dcati Darmah SD 900.
In de winter wel met een windscherm.

Ook voor mij is dat het ideale. Rechtop, geen pijn aan polsen (had ik ook last van), en goed overzicht. Je kunt wel eens hard rijden maar al gauw laat je je dan weer terugvallen naar normalere snelheden (tot 145 op duitse autoweg).

Succes met de keuze.
 
Tja ze kunnen redelijk klussen en zuup'n maar....oowww wacht ff last van polSen.....goed lezen X goed lezen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan