Last van roest

MrC

Die hard MF'er
10 jul 2008
387
0
Arnhem
Deze motorfiets, en berijder? :P

Kwam ik tegen toen ik oude vakantiefototjes aan het doorkijken was.

346w1lu.jpg


4hjls.jpg


10cnhco.jpg


29kupmu.jpg


22hptv.jpg


Gespot bij de Gorges du Verdon in 2007... iemand een idee in welke catagorie dit valt?
 
Die gozert is tamelijk bekend in de duitstalige motorwereld :Y In verschillende motorbladen gestaan.
Een kennis van hem heeft een vergelijkbare "roestfiets". Als je ziet hoe dat gemaakt is, is het toch wel knap werk, en veel tijd erin gestoken...

Je bent wel uniek :]
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad best knap. Je kuipen zijn namelijk van kunstof. Mooi vind ik het niet, maar props voor het staaltje werk. :)

Het is in ieder geval zeker een blikvanger. :}
 
Laatst bewerkt:
Ah, dat d8 ik destijds ook al dat moet wel bekend zijn. Nog niet wat gevonden op Google tot nu toe.
 
Laatst bewerkt:
Die gozert is tamelijk bekend in de duitstalige motorwereld :Y In verschillende motorbladen gestaan.
Een kennis van hem heeft een vergelijkbare "roestfiets". Als je ziet hoe dat gemaakt is, is het toch wel knap werk, en veel tijd erin gestoken...

Je bent wel uniek :]
Is wat voor Ad, hoeft hij zeker niet meer te poetsen :+
 
Vind het alles behalve mooi, maar moet toegeven het heeft iets. Maar zal zeker het poetsen niet laten.
 
Ziet er goed uit!

Je komt dit in nederland trouwens ook tegen:

dsc00365.jpg


Er rijden voor zover ik weet minimaal twee HD's in deze stijl rond, maar daar heb ik zo 1-2-3 geen foto's van.
 
Je valt in ieder geval op dat is een ding wat zeker is.

Ja, wij zaten een beetje wat te drinken aan een terasje, opeens rumoer, toch maar ff kijken dan.

@Teevee, kijk dat is een motor waar dat meer bij past, wel een duitse kentekenplaat (WTF!) trouwens :P
 
Laatst bewerkt:
hoe doen ze dit?

iemand site plaatsjes van de make-over in progress????

wel lelijk maar ook weer bijzonder...
 
Laatst bewerkt:
geweldig,

heb ook wel eens een paar van deze stijl motoren gezien (meen op een DHR)
mag het wel, kan het ook niet echt lelijk vinden.
 
Jeuj, lijkt wel of dat ding bekleed is met mest..

Óf het is een schutkleur voor zn vriendin O-) (of gaat dat te ver? :X )

Groeten, Karl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan