Lastig examenterrein Amsterdam

CBR eerlijk of ...

  • JA

    Stemmen: 5 100,0%
  • NEE

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hmmm wat denkje zelf..

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Deze "uitspraak" bedoel ik dus, dat stukje herken ik absoluut niet, ik ken geen enkele proef waar je snelheid moet maken en dan moet afdraaien.

8je en keren gaan bijan stapvoets.
de diverse stop proeven en slaoms gaan rechtdoor..

Dus welke proef moet je snelheid maken en dan afdraaien?
Ik denk dat hij bedoelt dat je snelheid moet maken op de openbare weg, vervolgens op het terein een bochtje moet maken (of een bochtje moet maken om op het terrein te komen) om op de goede plek uit te komen voor remproeven etc.
Probleem is gewoon dat het examenterrein niet groot genoeg is.
 
In Amsterdam hoef je niet te leren hoe te remmen of stoppen? Remmen ze nooit in Amsterdam, ofzo? :?


Een vertragingsoefening is (als ik het goed heb) van 50km/u afremmen tot 30km/u en dan een korte slalom maken. Remproef is wat anders, die moeten we wel gewoon kunnen :+
 
de vertragings oefening is dan nieuw want die bestond begin van 2005 (nog) niet.
 
O ze bedoelen keren, dat gaat trouwens bijna stapvoets, dus ik snap deze topic niet helemaal, want wat heeft dit met snelheid te maken wat men moet maken om af te draaien en dan te keren?Deze "uitspraak" bedoel ik dus, dat stukje herken ik absoluut niet, ik ken geen enkele proef waar je snelheid moet maken en dan moet afdraaien.

8je en keren gaan bijan stapvoets.
de diverse stop proeven en slaoms gaan rechtdoor..

Dus welke proef moet je snelheid maken en dan afdraaien?

De ingang van het terrein ligt net voorbij de hoek van de straat, als je dus een oefening moet doen die sneller gaat dan 30/50 dan moet je dus het terrein af en op het kruispunt keren en aanloopje nemen waarbij je met een bochtje het terrein opschiet.

VANDAAR O-)
 
de vertragings oefening is dan nieuw want die bestond begin van 2005 (nog) niet.

volgens mij is die in mei gekomen ipv de proeg waar je 2 keer geloof ik een korte slalom moet maken.
Ik kende hem wel in ieder geval. Ik kreeg de nieuwe schijnbaar makkelijkere nieuwe oefening geleerd
 
En het is dinsdag!

Dus...? Deze keer wel geslaagd?

/edit: andere topic gelezen, kennelijk weer niet. Lag het terrein weer dwars? :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan