lastige automobilist

11 jun 2006
208
0
ik had vandaag een akkefietje met een automobilist. ik rij achter de auto,, rijden het 60 km zone uit. ik wil naar de 80 maar kan niet inhalen ivm met tegen ligger. meneer zag me al de hele tijd in de binnenspiegel en ging heel langzaam rijden 50 km expres om mij te sarren en toen kwam de druppel meneer ging expres zijn vooruit sproeien heel lang. ik zit nu helemaal onder de alcohol lucht en me vizier kon ik schoon gaan maken. zag er niks meer door,, de etter. en toen kon ik hem inhalen en keek ik hem aan door de portier ruit en een dikke grijns dat hij had. spiegeltje trappen vind ik te ver gaan. maar hij kreeg wel de bekende vinger. wat vinden jullie er van????
 
Laatst bewerkt:
Daarvoor heb ik sinds enige tijd een zakje met grind toegevoegd aan m'n standaard motoruitrusting. :X
 
gewoon denken wat een lamstraal en aan je meissie denken ofzo

tuurlijk wil je m in elkaar trappen maar hij heeft 4 wielen en 1200kilo blik en jij hebt tentdoek aan en 2 wielen..
 
en hoe dicht zat je er achter om er voorbij te gaan??
irriteer me(ja ook als motorrijder) soms mateloos aan gasten die in je achterklep/deur kruipen omdat ze er voorbij willen.
 
Tja, wat kun je doen :?

Misschien mocht ie gewoon niet gaan motorrijden van zijn vrouw, weet jij veel.
Afstand houden en op je hoede zijn . . .
 
Daarvoor heb ik sinds enige tijd een zakje met grind toegevoegd aan m'n standaard motoruitrusting. :X


Ik zag vanmorgen een Nederlandse MZ rijder helemaal uit z'n dak gaan richting een automobilist (die inderdaad een fout maakte, sois gebeurt iedereen wel eens),
compleet met pistoolgebaren en middelvinger. Ging echt helemaal nergens om.
Sorry, op dat moment schaam je je dat je ook een moptorliefhebber bent en ben je blij dat je in de anonimiteit van je koekblik zit met je stropdas ipv je leren motoroverall.
 
afstand houden richting aan en er voorbij? waarom erachter kruipen als je er toch niet voorbij kan...

je gaat niet op de achterkant afrijden en dan 5meter voor de auto opeens inhalen snel :S
 
hmmm moeilijke , dat grijnzen doet t hem he .... B|
 
Laatst bewerkt:
Ik zag vanmorgen een Nederlandse MZ rijder helemaal uit z'n dak gaan richting een automobilist (die inderdaad een fout maakte, sois gebeurt iedereen wel eens),
compleet met pistoolgebaren en middelvinger. Ging echt helemaal nergens om.
Sorry, op dat moment schaam je je dat je ook een moptorliefhebber bent en ben je blij dat je in de anonimiteit van je koekblik zit met je stropdas ipv je leren motoroverall.

Verbaasd me niks..... zal wel een getraumatiseerde Oost-Duitser zijn geweest. O-)
 
Jammer dat je (vaak) in dat gevallen een intergraalhelm ophebt, anders leg je even een mooie groene op z'n voorruit. Dan mag tie 'm zelf uitsmeren met z'n wissers :+
 
Ik reed vandaag in m'n auto maar kon niets zien omdat m'n voorruit smerig was, dus maar ff voorzichtig verder gereden en m'n ruitensproeiers aangezet. Ben ik net klaar daarmee komt een motorrijder langsrijden die z'n middelvinger naar me opsteekt :?


Moraal van dit verhaal: Zit jezelf niet zo op te fokken en denk niet gelijk dat iedereen tegen je is :Z
 
Ik reed vandaag in m'n auto maar kon niets zien omdat m'n voorruit smerig was, dus maar ff voorzichtig verder gereden en m'n ruitensproeiers aangezet. Ben ik net klaar daarmee komt een motorrijder langsrijden die z'n middelvinger naar me opsteekt :?


Moraal van dit verhaal: Zit jezelf niet zo op te fokken en denk niet gelijk dat iedereen tegen je is :Z


Ben jij ook die MZ rijder met dat pistool tegengekomen?
 
Ik ben een electrisch bediende remvloeisof spuit aan het ontwikkelen, die achter op de motor gemonteerd wordt voor dit soort gevallen.
 
Ik reed vandaag in m'n auto maar kon niets zien omdat m'n voorruit smerig was, dus maar ff voorzichtig verder gereden en m'n ruitensproeiers aangezet. Ben ik net klaar daarmee komt een motorrijder langsrijden die z'n middelvinger naar me opsteekt :?


Moraal van dit verhaal: Zit jezelf niet zo op te fokken en denk niet gelijk dat iedereen tegen je is :Z

_O-
 
Daar zou m'n bloed van gaan koken :(

Ik heb het met de auto ook wel eens gehad dat iemand me absoluut niet voorbij wilde laten en dus bewust ging blocken. Wat die mensen bezielt :?
ik ook toen ik nog harley reed ( jaaaaaaaaaaaren terug ) . lekker pot helmpie op en toen zat er ook zo een smartass in de file die steeds de deur dicht deed als ik langs wilde, aangezien het zomer was en hij zijn raam open had staan , had ie een lekkere groene rochel in zijn giechel :W
mocht ie hier op mf zitte ik spreek je wel op de MM *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan