lastige automobilist

Heb ook eens zoiets gehad... bmw voor me, rijd de bebouwde kom in en ik reed er normaal achter (daarvoor had hij al sloom zitten rijden.) Eenmaal binnen de bebouwde kom doet hij net of hij gaat stoppen (snelheid < 20km/h), ik dus erlangs gaat bij hem plotseling vol het gas erop terwijl er wat verderop tegenliggers aankwamen. Aangezien ik maar n 25kw heb duurde het dus vrij lang voordat ik erlangs was niet veel verwijderd van een tegeligger. -O-
 
Laatst bewerkt:
Als jij de vloeistof van de ruitensproeier in je koker kreeg, zat je er gewoon te dicht op. Een inhaalmanoeuvre is veel makkelijker uit te voeren als je afstand houdt; meer zicht en bij het passeren zit je al op snelheid. :]






Bovendien irriteer je dan je voorligger niet. :X
 
en hoe dicht zat je er achter om er voorbij te gaan??
irriteer me(ja ook als motorrijder) soms mateloos aan gasten die in je achterklep/deur kruipen omdat ze er voorbij willen.
ik zat er wel dicht op, maar wat wil je met 50 km waar je 80 mag.
en hij zat mij ge woon te treiterren want hij zag me de hele tijd dus ja hoe kinderachtig ben je dan.
 
ik zat er wel dicht op, maar wat wil je met 50 km waar je 80 mag.
en hij zat mij ge woon te treiterren want hij zag me de hele tijd dus ja hoe kinderachtig ben je dan.

Gewoon lekker dicht er achter blijven zitten hoor! :Y

Merk je vanzelf wel als hij ineens moet remmen voor een kat/hond/hert/kind/rolstoel/geit/konijn/pluisje/zomaar, je staat toch eerder stil met 4 wielen...
En nee je kon er dan niet langs schieten want er kwam een tegenligger! :+
 
Als jij de vloeistof van de ruitensproeier in je koker kreeg, zat je er gewoon te dicht op. Een inhaalmanoeuvre is veel makkelijker uit te voeren als je afstand houdt; meer zicht en bij het passeren zit je al op snelheid. :]






Bovendien irriteer je dan je voorligger niet. :X
:^
Trouwens als je ruitensproeier op je visier krijgt, kun je het gelijk ook proper maken.
 
Gewoon lekker dicht er achter blijven zitten hoor! :Y

Merk je vanzelf wel als hij ineens moet remmen voor een kat/hond/hert/kind/rolstoel/geit/konijn/pluisje/zomaar, je staat toch eerder stil met 4 wielen...
En nee je kon er dan niet langs schieten want er kwam een tegenligger! :+


Moest jij niet naar bed?
 
Als zo'n gast me expres gaat zitten narren door 50 te rijden en lekker lang z'n voorruit te sproeien, kan ie een goeie deuk in z'n deur verwachten/spiegeltje eraf. Kut volk, opzouten daarmee.

Maar op 1 of andere manier heb ik nooit last van dit soort mensen, aangezien ik gewoon afstand houd ;) zal er vast wel iets mee te maken hebben.
 
dr dicht achter rijden is niet slim nee...
wat dat betrefd vraag je er dan zelf ook wel om denk ik...


maar de stelling dat je alleen sproeivloeistof in je giegel krijgt als je er te dicht op zit is absoluut onzin...

3 dagen geleden nog.... met 60 km/u achter een blik gehangen, minimaal 20 meter afstand (60km/u is 16.66667 m/s dus afstand was ruim)... laagstaand zonnetje, vieze autoruit... jawel hoor..... en niet al te zuinig sproeien dan he... :P

dit was echter geen pesterij, dus maar een keer binnensmonds gevloekt en doorgekacheld.... op het werk wel ff gronding mijn vizier en bril kunnen ontplakken...


edit wegen enige nuanceringen
 
Laatst bewerkt:
Die van mij klaagt ook altijd dat ik te lang achter MF zit, alleen dat is pas over een paar uur.

Die van mij begint om 8 uur ga je mee op bed, bla bla

En dan zit ze zelf ook nog op mf, en dan wil ze ff hier kijken en dan daar, dus verschilt...
Soms kan ik een half uurtje mee pikken en andere keren 2 uurtjes! *O*
 
Die van mij begint om 8 uur ga je mee op bed, bla bla

En dan zit ze zelf ook nog op mf, en dan wil ze ff hier kijken en dan daar, dus verschilt...
Soms kan ik een half uurtje mee pikken en andere keren 2 uurtjes! *O*


Heel bijzonder. Die van mij begint dan te vertellen dat ik het gras moet maaien, de vuolnis buiten zettn, haar auto moet wassen etc etc.
 
Heel bijzonder. Die van mij begint dan te vertellen dat ik het gras moet maaien, de vuolnis buiten zettn, haar auto moet wassen etc etc.

_O-

Dat moet ik altijd na het eten om de tijd een beetje te rekken voor ik op mf ga! _O-

Midden in de nacht de auto wassen kan ik afraden btw, wedden dat je strepen krijgt... :+
 
Hah, ik ga ze dan vaak lekker niet hun pleziertje gunnen door gewoon 40 te rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan