Laverda 750SFC replica

Dit zijn pas berichten , weer een SFC op de weg *O* :} Ik ben benieuwd naar de foto's . Wat dat betreft kan het veel simpeler . Onderaan het reageerveld dus onder de icoontjes is een balkje met bestand waarmee je dus direkt foto's op het forum zet . Zo doe ik het meestal .



Zo heb ik het nu ook gedaan...hééél simpel....als je het weet..!!!
 
Zal ik een keertje mijn informatica-docentschap afstoffen? _O-

Kom ik binnenkort een keertje langs als je wilt. :)


(maar helaas niet op het zijspan, die ligt aan een hele tijd weer uit elkaar) :X


Zo, dus jij leeft ook nog..!!
Nog ouwe brikke tochten georganiseerd...?
 
Ik moet de elektronische ontsteking er nog inprikken. Dan de gaskabels nog ontvangen, ik had twee gaskabels van verschillende lengtes gekregen.

Ook de choke moet ik nog monteren....en dan starten.......!!
 
Mooie frontpartij... ;)
full
 
Ik heb een extra steuntje gemaakt voor de zitbank. Ik vond het maar niks dat die aan de achterkant alleen maar op twee bouten rustte.
full
 
Tijd zat nu ik Vutter ben, maar geen motor meer. Ik heb mijn driecilinder verkocht om geld te genereren voor de SFC.

En die zal zondag niet klaar zijn zeker? ;)


Ik heb eigenlijk eerlijk gezegd ook niks rijdend, maar gelukkig heeft vrouwlief intussen eentje die ik af en toe mag lenen. :}
 
foto tijd :)
Hey Fons,

Als je het niet erg vind dan wil ik eerst eens zelf proberen om foto's te plaatsen m.b.v. de geplaatste reacties.
Ik zie dat er bij jou op het balhoofd nog een extra beugel zit om de kuip aan te bevestigen...was dat noodzakelijk...?
full
 
leuk ding zeg ! ga je er ook op rijden ?
Lijkt me linke boel met die trommelremmen. :+
 
leuk ding zeg ! ga je er ook op rijden ?
Lijkt me linke boel met die trommelremmen. :+

Wat dacht je dan, dat ik duizende eurootjes spendeer en er dan niet op gaan rijden...??

En wat die trommelrem betreft.....hele volkstammen zijn er groot mee geworden...zelfs wereldkampioen..!!!
 
Uiteraard! Blij om te zien dat je nog alive and kicking bent :).

Ja man, ben een tijdje weg geweest.

Met de VUT.....maanden naar Spanje en Portugal met de camper. Weinig aan de motor gedaan, vooral ook omdat ik niet wist wat ik nu wilde.
En nu weer een dag per week terug op het oude nest....konden me gewoon niet missen snap jij dat nou...?

Totdat vrouwtje mij dwong om nu eens eindelijk te beslissen wat er met die SF moest gebeuren.

Maar leuk om te zien dat jij er ook nog steeds bent. Wat rijd jij tegenwoordig...?
 
Ja man, ben een tijdje weg geweest.

Met de VUT.....maanden naar Spanje en Portugal met de camper. Weinig aan de motor gedaan, vooral ook omdat ik niet wist wat ik nu wilde.
En nu weer een dag per week terug op het oude nest....konden me gewoon niet missen snap jij dat nou...?

Wil je een eerlijk of een tactisch antwoord? :+

Totdat vrouwtje mij dwong om nu eens eindelijk te beslissen wat er met die SF moest gebeuren.

Maar leuk om te zien dat jij er ook nog steeds bent. Wat rijd jij tegenwoordig...?

Een FJ1200. De BMW was op, toen tegen die FJ aangelopen en met nieuwe veren en stalen remleidingen weer een beetje bij de tijd gebracht. Moet wel een paar jaar meekunnen, heb even genoeg andere dingen aan mijn hoofd. En dat ouwe zijspan heb ik ook nog staan trouwens. :)
 
Ik heb nog enkele foto's voor jullie van mijn 750SFC replica

Ik ben klaar met mijn werk. Nu moet ik nog naar Gijs van Dijk, hij zal zorgen voor de eerste vette klappen uit de uitlaat..!!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan