Laverda 750SFC replica

Laffie

MF veteraan
29 mei 2001
1.562
0
Dommelen
Mensen,
Ik ben al een aantal jaren bezig met een Laverda 750SF.
Steeds maar wist ik niet wat ik er mee wilde, tot voor een paar maanden.

Ik ben in januari begonnen om de SF om te bouwen naar een SFC replica. Met dat project ben ik bijna klaar.
Daarom wilde ik jullie graag tracteren op een aantal foto's en dat krijg ik maar niet voor elkaar.

Ik heb de site FAQ bezocht, maar de uitleg daar spreekt mij niet aan. Er worden termen gebruikt die voor een IT'er dagelijkse kost is maar ik snap er geen reet van..!

Kan iemand mij in gewone mensen taal, en in logische volgorde, eens uitleggen hoe ik dat moet doen...?
 
maak je zo iets
dit is de mijne,mail je fotos maar naar mij,zet ik ze er wel op *D :Y
full
 
Ik kan je die foto's natuurlijk sturen, maar ik wil het zo graag zelf kunnen doen...!!!
 
Heb je op die SFC een kenteken kunnen bemachtigen...?
Ik zie geen spiegel, ik zie geen knipperlichten...!

Ik heb op de uiteinden van het stuur knipperlichten geplaatst maar voor een spiegel zie ik geen plaatsingsmogelijkheid.
 
Ik kan je die foto's natuurlijk sturen, maar ik wil het zo graag zelf kunnen doen...!!!
Eerst moet je je foto's verkleinen en online zetten. Ik verklein ze niet maar laat ze gewoon op deze site ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs even een account aanmaken en dan kan je ze daar inladen.
Als dit gebeurt is kan je de foto openen. In je http balk kan je dan alles kopieren en dit plak je waar de puntjes staan
en voila je heb een foto op de site.
Succes
 
Zo moet je ongeveer foto's op het forum zetten:
-Maak een account aan bij bijv Photobucket
-Upload je foto's daar
-De foto kun je in een bericht zetten, door een keer te klikken op het balkje forum bij photobucket, zodra je dan op ctrl v doet staat het goede bij je bericht.
 
Ja hij staat op kenteken,staat zelfs als sfc op kenteken
spiegels en knippers had de laverda in 70 ook niet
dus hoeft nu ook niet.
Heb je op die SFC een kenteken kunnen bemachtigen...?
Ik zie geen spiegel, ik zie geen knipperlichten...!

Ik heb op de uiteinden van het stuur knipperlichten geplaatst maar voor een spiegel zie ik geen plaatsingsmogelijkheid.
full
 
Hey Fons,

Als je het niet erg vind dan wil ik eerst eens zelf proberen om foto's te plaatsen m.b.v. de geplaatste reacties.
Ik zie dat er bij jou op het balhoofd nog een extra beugel zit om de kuip aan te bevestigen...was dat noodzakelijk...?
 
die beugel is wel nodig,anders zit de bovenkant van je kuip niet stevig.
gaat het lukken met die fotos,ik ben erg benieuwd naar je replica.

gr marco.
 
Dit zijn pas berichten , weer een SFC op de weg *O* :} Ik ben benieuwd naar de foto's . Wat dat betreft kan het veel simpeler . Onderaan het reageerveld dus onder de icoontjes is een balkje met bestand waarmee je dus direkt foto's op het forum zet . Zo doe ik het meestal .
 
Hey Fons,

Als je het niet erg vind dan wil ik eerst eens zelf proberen om foto's te plaatsen m.b.v. de geplaatste reacties.
Ik zie dat er bij jou op het balhoofd nog een extra beugel zit om de kuip aan te bevestigen...was dat noodzakelijk...?

lukt het al wat met de foto's? :P
 
Als je het niet erg vind dan wil ik eerst eens zelf proberen om foto's te plaatsen m.b.v. de geplaatste reacties.
Ik zie dat er bij jou op het balhoofd nog een extra beugel zit om de kuip aan te bevestigen...was dat noodzakelijk...?

Zal ik een keertje mijn informatica-docentschap afstoffen? _O-

Kom ik binnenkort een keertje langs als je wilt. :)


(maar helaas niet op het zijspan, die ligt aan een hele tijd weer uit elkaar) :X
 
Ik heb de site FAQ bezocht, maar de uitleg daar spreekt mij niet aan. Er worden termen gebruikt die voor een IT'er dagelijkse kost is maar ik snap er geen reet van..!

Gottegottegot wat een prutsers zijn er toch in de wereld :N :N



:+

Kom op met die foto's man!
 
En een bijpassende raceoverall waar je niet meer inpast 8-)


Inderdaad, en er zit ook al een scheur in, net boven de linkerknie, is nog wel een orginele Damen-raceoverall, op maat gemaakt(1972). Heb er toen ook nog gele strepen op laten maken.
Misschien nog liefhebbers?
 
Zeg mannen, jullie kunnen beter posten in het ''Laverda Liefhebbers'' topic!
Daar zitten tevens de echte kenners hoor!
En het merk is te klein voor meerdere topic's.

Ciao Veloce.
 
Terug
Bovenaan Onderaan