Laverda Breganze

Moet toch maar weer british racing green worden... Zoek nog wel een bies: iets met een zwart-witte blok of zo.

maaru... is dat niet engels en is Laverda niet italiaans?
Ik zou denken in oranje met zwart of de kleuren van de italiaanse vlag: rood wit groen.
is da wa....

Nu weet ik niet direct de historie van de kleuren van Laverda, maar racing green voor een Laverda???

Ro
 
Oranje met zwart kan wel: de 3-cilinders waarmee ze endurance races reden, hadden dit. Maar ik vind het niet zo mooi eigenlijk. Kleuren van de vlag, hmmm. Wil enkel het zitje kleuren, niet de tank. En ik vind groen wel mooi eigenlijk. Kiek nog wel eem´ 8-) 8-)
 
Hmmm, ik wilde het al niet op de foto laten zien: ik had wat foam gekocht, 20mm dik, zelfklevend. Op elkaar geplakt om 40mm dikte te krijgen. Een proefstukje op het zitje geplakt om te proberen hoe makkelijk het zou zijn, het er weer af te halen na het op maat snijden. Dat leek (....) makkelijk te gaan. Niet dus! Dus maar afgeplakt en begonnen met strak maken. Wilde niet de celrubber aan gort trekken, ook al omdat dat spul nogal duur is.

Gisteravond toch maar met een stanleymes, het er weer afgehaald. Ging best goed eigenlijk. En kan het zitje mooier afwerken.
 
Heb net een nieuw zitje gemonteerd, een rickman 1-persoons. na 9 jaar op een MV-lookalike zitje te hebben gezeten, is het tijd voor weer wat verandering.\

Kleur moet ik nog over nadenken. Misschien de oude Gulf race kleuren?



Ja mooi man,
Alfa baby blauw en Laverda oranje.

 
Ik heb openkelken op mn 1200. Grotere sproeiers erin met de bij behorende naalden. Beetje draaien aan de mengsel stelschroeven en loopt als een zonnetje. Niet in 1 keer natuurlijk :)
Ik heb kapjes op de kelken zitten want ik heb kleine kinderen die spelen met boutjes en moertjes :)


full
 
Laatst bewerkt:
Hmm, dacht ik toch echt dat het zitje strak had geplamuurd...niet dus! Na het in de spuitplauur te hebben gezet, bleken er toch nog oneffenheden in te zitten. Dan toch maar weer de plamuur gepakt. Had gehoopt het ding vandaag in de kleur te kunnen zettten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan