Laverda liefhebbers?

Op het originele zadel met een normaal stuur? Op deze zat een tommaselli clubman stuurtje (beetje tussen clipons en gewoon stuur in) maar na 50-60km kreeg ik ook onwijs last van m'n reet en bovenbenen. Ander stuur gemonteerd en nergens meer last van. Ziet er niet zo sportief uit als clipons maar comfort is ook wel belangrijk.

De bike uit het filmpje:

[afbeelding]

[afbeelding]

De knipperlichten moeten er nog af. Deze werken niet en horen er ook niet op. Nu lijkt het net alsof dat je te lam bent om richting aan te geven. Verders moeten er nog wat kleine dingen gebeuren.

De kleur is niet origineel en op sommige plaatsen beschadigd. De eigenaar denkt erover om de lakset opnieuw te laten spuiten. Welke kleur zouden jullie nemen? Moet wel een originele Laverda kleur zijn. En dan het kontje ook meespuiten of zo laten?
Origineel zadel, maar kreeg er idd last van ná montage van een sportief m-stuur. Nooit de link gelegd!
Ik had de mijne(met de andere tank dan deze) hoogglans zwart gespoten.
 
hallo oma weer tijd voor een fotootje
full

mijn vader op zijn laverda tijdens de clubrace
 
Hallo
Weet iemand hier of het bedrijf Oldies Goldies nog draaid ,krijg namelijk geen contact.
Ik ben opzoek naar een remschijf van een Laverda 1000 280mm.
groet. A :]
 
Beetje onduidelijke foto , maar het is de schijf die op de hartplaat zit geschroefd.
en een diameter van 280 mm heeft. :]
 
Hallo
Weet iemand hier of het bedrijf Oldies Goldies nog draaid ,krijg namelijk geen contact.
Ik ben opzoek naar een remschijf van een Laverda 1000 280mm.
groet. A :]

Gijs van Dijk in Driebergen heeft vast wel wat liggen. En anders kan hij er wel aan komen, lijkt me.
 
Mooi gemaakt hey :} het zijn ook wel verrekte mooie machines met een echt eigen karakter!

Dat veteraantreffen in utrecht kan ik iedereen warm aanbevelen :Y SKON JONGUH en erg gezellig,dit jaar ben ik er weer maar dan de hele dag!
 
Ik heb een top gerestaureerde/gereviseerde SF1 van 1973 te koop.
Facturen ter inzage.

Deze is te ruil tegen een flinke zak met geld.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan