Lay out site...

Je moet een beetje op de meldingen gaan varen, dat voelt dan een beetje als het stukje in Mijn MF dat daarover ging. Voor je favoriete fora moet je toch wat verder op zoek helaas :(
 
Kwam tijdens het surfen oma tegen, zelfs zij heeft haar weg gevonden op het vernieuwde forum en is niet afgehaakt ;)

OMA.jpg


Mvg. Jan
Er zullen vat en zeker nog wel meer "vaste MF beroemdheden" boven water komen in het nieuwe MF :p

O JA, persoonlijk vind ik het nieuwe MF wel wat hebben. Al geef ik ook toe het op de smart phone wat moeilijker te vinden dan op de tablet, maar het zal zeker wennen.

Wat ik wel mis, is de optie "persoonlijk notietieblok".
Verder zijn er nog wat probleempjes met de oude foto's, maar dat zal nog wel opgelost worden.
 
Mwoah op de telefoon vind ik het véél beter dan voorheen. Je moet alleen wel even het menuutje linksboven doorhebben. De bookmarks vind ik wat zinloos.
 
8<
Wat ik wel mis, is de optie "persoonlijk notietieblok".
Verder zijn er nog wat probleempjes met de oude foto's, maar dat zal nog wel opgelost worden.
Oh sjips nu je het zegt! Is de info van het notitieblok verdwenen? Ik had er o.a. wat km.standen en linkjes bewaard. :confused:
 
Ik vind het niet meer aantrekkelijk, ik ga meer tijd besteden aan trainen. Is niet erg
 
Apart: op mn tablet ziet het er veel overzichtelijker uit....weinig verschil lijkt het.
Op mn smartphone zit ik echt moeilijk te doen en raak ik t overzicht kwijt.

Je moet dan echt naar beneden scrollen en naar hoofdpagina gaan.
Dat staat onderaan ook op mn tablet maar heb ik dat niet nodig.
Nu op mn tablet zie ik bovenin ook gewoon forums-motoren-motorscooters en kan je dus makkelijk een stap omhoog. Volgens mij zie ik dat niet op mn phone
 
Laatst bewerkt:
In de tweede regel staat “vind topics”, klik je dat aan en op de volgende pagina staat de kop “topics met jouw berichten”. Dat is hetzelfde als “mijn M-F”, het is nog bezig te vullen met data.

Wat ik wel mis, mijn notitieblok. Ik had een hoop gegevens in dat notitieblok staan maar kan het nergens terugvinden.
 
In de tweede regel staat “vind topics”, klik je dat aan en op de volgende pagina staat de kop “topics met jouw berichten”. Dat is hetzelfde als “mijn M-F”, het is nog bezig te vullen met data.

Wat ik wel mis, mijn notitieblok. Ik had een hoop gegevens in dat notitieblok staan maar kan het nergens terugvinden.
Notieblok bestaat niet meer -O-

Idem: stond vanalles in, ben ik dus ook kwijt
 
Dit is vast niet de beste plek om dit te vragen maar weet iemand hoe het zit met privé berichten ?
Dat envelopje boven in de balk met "postvak IN" ernaast, daar staan al je priveberichten (conversaties) in.
Edit: WebEngine legt het beter uit, vooral,hoe je een privebericht begint :t
 
Dank jullie wel.

Wel apart als ik een reactie intik in het invulveld en ik wil dan iets corrigeren kan de site het niet bijhouden. Helemaal als je een hele regel wilt weghalen en daarvoor de backspace toets vasthoudt. Hij wist dan zomaar een hele regel meer dan de bedoeling was....
 
Heb daar geen last van, klinkt meer een beetje als een tijdelijkje knoop in de kabel van je gebruikte interbrowser in combi met het een of ander zoals b.v een tijdelijke volle cache van de browser of iets dergelijks.
Probeer een keer een andere browser om het nog eens te bekijken, of schoon je Interbrowser eens goed met progjes zoals CCleaner
Soms de comp een keer AAN/UIT zetten kan ook voldoende zijn
 
Gaat om een iPad, die is best snel want ik schoon hem regelmatig op. Voorheen op M-F was dit er niet alleen nu op het nieuwe invulveld.
 
Ik vind het niet meer aantrekkelijk, ik ga meer tijd besteden aan trainen. Is niet erg
:^
Het lijkt wel alsof ik het zelfgebouwd heb zo lelijk :$
Maar dan met irritante pop-ups, vervelende pijltjes op en neer. Lelijk groen. Ruimte verspilling. Te witte achtergrond.
Het leest gewoon niet lekker meer op een telefoon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan