Layout probleem

R(emco)1

MF veteraan
30 jul 2002
16.130
12
Ik heb sinds een dag of twee.........geen vlinders in m´n buik maar een raar layout probleem. Het is alleen in algemene motorpraat...lijkt wel of de ruimte tussen de regels dubbel is?

full
 
vreemd ik heb nergens last van :?

Meestal wordt zoiets trouwens veroorzaakt door een te lange username of topictitel. Die vakjes waar de username, topictitel etc in staan zijn rekbaar. Zet je daar nou een te lange topictitel oid in dan rekt dat uit en blijft er te weinig ruimte over voor de tijd/datum waardoor die onder elkaar komen te staan. En dat is de reden dat er dan zoveel ruimte tussen de regels zit :)

Maar zoals gezegd, ik zie niks nu?
 
vreemd ik heb nergens last van :?

Meestal wordt zoiets trouwens veroorzaakt door een te lange username of topictitel. Die vakjes waar de username, topictitel etc in staan zijn rekbaar. Zet je daar nou een te lange topictitel oid in dan rekt dat uit en blijft er te weinig ruimte over voor de tijd/datum waardoor die onder elkaar komen te staan. En dat is de reden dat er dan zoveel ruimte tussen de regels zit :)

Maar zoals gezegd, ik zie niks nu?

Dit klopt...
Het gekke is wel dat ik het best vaak zie als ik met Firefox aan het surfen ben. Open ik IE, dan is de layout wel goed...
Maar het screenshot is ook gewoon IE. Moet wel een hele lange nickname zijn dan :)
 
Dit klopt...
Het gekke is wel dat ik het best vaak zie als ik met Firefox aan het surfen ben. Open ik IE, dan is de layout wel goed...
Maar het screenshot is ook gewoon IE. Moet wel een hele lange nickname zijn dan :)
Volgens mij heeft het eerder te maken met de datum/tijd die te breed zou zijn :? of komt dat doordat een nick te lang is :?

[edit]
ik denk dat het dan door deze user komt... heeft indd lange naam en is 2 dagen geregged ;)
[/edit]
 
Ik heb gemerkt dat de links in zijn scherm het ook niet doen. Kon klikken wat ik wou maar kwam niet in het poetsen, wat een ellende topic. Er is dus echt iets met zijn komputer
 
Terug
Bovenaan Onderaan