Lazer helm

Zattara

MF veteraan
31 aug 2006
1.443
0
Gelderland
Yow!

Aangezien ik regelmatig in Duitsland ben (eind deze week woon ik er ook!) kijk ik graag op louis.de. De prijzen zijn (wat ik in de Katalogus zie) allerdingst schappelijk.

Nu zag ik daar een Lazer-helm voor (ik meen €129,-). Heeft hier iemand ervaringen met deze helmen?
Het valt qua prijs prachtig in mijn studentenbudgetje... 8-)

204507_410_FR_06.JPG


Ik snap wel dat het spreekwoord 'alle waar naar zijn geld' zeker zal opgaan voor helmen, maar iemand nog een goede tip voor een goede helm voor een mooie prijs?
 
Laatst bewerkt:
denk dat je hem gewoon moet passen. zit die niet goed dan zit die niet goed, en dan is het weg gegooit geld.
 
Bwa, voor 130 euro heb je toch een degelijk helm hoor. Misschien iets meer windruis, minder comfort,... dan de dure exemplaren, maar ik zou niet twijfelen.

Heel mooie helm trouwens!!
 
Lazer helmen zijn prima! De helm is zo 'goedkoop' omdat het een oud type is. Daarnaast is Lazer geen duur merk, maar wel een goed merk.
Maar als een helm niet fijn zit, kun je beter iets anders kopen. Een helm moet eenmaal goed zitten.
 
Absoluut passen voordat je iets koopt!

Ging zelf ook naar de winkel met het idee een Lazer te kopen. Ging naar huis met een HJC omdat die veel beter op mijn hoofd paste :)
 
Ik ben in het bezit van een lazer helm een pro fibre of zo iets.
Heb daar 250€ voor betaald. Zeer tevreden over, het enige minpuntje is dat het
geen verschil uitmaakt of je de koelsleuven open zet of niet.
Je voelt niets van wind.
 
Heb een lazer Chameleon

Helm.jpg


Nieuwprijs in 2002: € 119,-

Heb wel last van windruis.
En vizier slaat snel aan (weinig ventilatie)
 
Yow!

Aangezien ik regelmatig in Duitsland ben (eind deze week woon ik er ook!) kijk ik graag op louis.de. De prijzen zijn (wat ik in de Katalogus zie) allerdingst schappelijk.

Nu zag ik daar een Lazer-helm voor (ik meen €129,-). Heeft hier iemand ervaringen met deze helmen?
Het valt qua prijs prachtig in mijn studentenbudgetje... 8-)

(Afbeelding)

Ik snap wel dat het spreekwoord 'alle waar naar zijn geld' zeker zal opgaan voor helmen, maar iemand nog een goede tip voor een goede helm voor een mooie prijs?

kheb dezelfde helm int blauw met een pinlock vizier, bevalt prima! :}
 
nou, dan ga ik volgend weekend is even voelen, vind 'm erg leuk namelijk! Als íe goed zit, wordt 't denk de rode variant.
 
Ik heb 'm ook maar sinds de laatste regenbui heb ik ontdekt dat ie water doorlaat bij het vizier, met als gevolg druppeltjes in je gezicht.
Hij is net een jaar en 25k oud B|
 
Ik heb 'm ook, maar dan helaas in een iets saaierder kleurstelling -O-
Vind deze toch wel heeeel erg mooi, een mede MF-fer van MF-Oost heeft 'm ook, heb 'm al proberen te ruilen met de mijne ( we hebben dezelfde maat }) )
Maar hij bevalt heel erg goed, heb 'm nu ongeveer een jaar, hij is geruisloos, zit heerlijk, heb zelfs mijn doppen niet meer in, super-helm gewoon, voor weinig geld *O* *O*
 
Ik rijd al 3 jaar met een lazer helm met pinlockvizier en die bevalt prima!
Zit goed, tocht lekker door als ik de ventilatie open zet, dubbel-D-sluiting, niet te veel windruis, kortom, uitstekende butsmuts.

Zie avatar.
 
Is dit geen Lazer Vertigo zoals ik er één heb??

Ik heb hem ongeveer één jaar, ik denk 110 eur voor betaald. Heb er zelf nog wel een pinlockje ingestoken (25 eur).

Mijn ervaringen:
* zit zeer aangenaam. :)
* met de pinlock gegarandeer dampvrij. In die prijsklasse is denk ik pinlock uitzonderlijk!! Aanrader!
* comfortabele sluiting.
* mooi afgewerkt.
* mijn indruk is ook vrij stil.
* misschien één nadeel: geen uitneembare, wasbare voering.

Lazer is trouwens een Belgische fabrikant, al produceren ze volgens mij niet meer in België...

In verscheidene testen (Belgische Test-aankoop, Duitse Stiftung Warentest) komt hij naar voor als één van de beteren en moet hij niet onder doen voor veel duurdere helmen...

Hij mag mij wel goed zitten, belangrijk is dat ie jou als gegoten zit... Helmen passen zou ik zo zeggen...
 
Ik rij ook alweer een tijdje met een Lazer helm, ook een Vertigo.

Misschien niet zo stil als duurdere merken, maar voor mij een prima helm !!

Wel even passen natuurlijk, want wat bij de een lekker zit, zit bij de ander voor geen meter. Uit gesprekken met andere motorrijders hierover lijkt dit haast merkgebonden te zijn.

Hij ziet er wel cool uit ! 8-)
 
Mocht je interesse hebben, ik verkoop dezelfde helm maar dan blauw van kleur. Hij is 3 maand oud en in perfecte staat.

Vraagprijs 95 euro.
 
Ik heb de helm afgelopen weekend gekocht en hij bevalt prima! *O*
Ventilatie is goed. beslaat helemaal niet als ik de ventlatie open heb.

Zit heerlijk. Had de eerste 2 ritten na ongeveer een uur een klein drukpuntje, maar die is nu helemaal verdwenen.
Ook de ruis valt super mee! Wat een hoop helpt denk, is een elastische afsluiting onder de kin.

Heb bij louis ook gelijk motorschoenen gekocht voor maar €29,95! En ze zitten heerlijk!. voor zover ik heb kunnen testen zijn ze waterdicht. Goed stevig, reflector d'rop en lekker warm.

picje van de schoenen.
202550_330_FR_04.JPG


Verder nog een broek erbij gehaald
Dus mijn weekend was weer geslaagd *D
 
Ik heb de helm afgelopen weekend gekocht en hij bevalt prima! *O*
Ventilatie is goed. beslaat helemaal niet als ik de ventlatie open heb.

Zit heerlijk. Had de eerste 2 ritten na ongeveer een uur een klein drukpuntje, maar die is nu helemaal verdwenen.
Ook de ruis valt super mee! Wat een hoop helpt denk, is een elastische afsluiting onder de kin.

Heb bij louis ook gelijk motorschoenen gekocht voor maar €29,95! En ze zitten heerlijk!. voor zover ik heb kunnen testen zijn ze waterdicht. Goed stevig, reflector d'rop en lekker warm.

picje van de schoenen.
(Afbeelding)

Verder nog een broek erbij gehaald
Dus mijn weekend was weer geslaagd *D
Mooi man, klinkt helemaal zo dat je er klaar voor bent *O* .
 
*O* Kheb deze helm ook. Bevalt me super goed. Toch behoorlijk stil voor een redelijk goedkope helm. Zou em nie graag willen ruilen (ofnie Bouw ;) )

Echt een aanrader :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan