Lazer Revolution

Donki

Rookie
22 jul 2003
4
0
Hallo,

Na wat rondkijken enzo naar een nieuwe helm ben ik overtuigd een systeemhelm te kopen. De Lazer Revolution trekt mij het meeste aan. Aangezien ik een volledige leek ben, nog nooit met een brommer/moto heb gereden en dus helemaal geen ervaring heb, vraag ik eens wat jullie vinden van deze helm.

Alle tips zijn welkom en ook andere suggesties!!!

Greetz,

Donki
 
als je hem hebt gepast en hij zit het lekkerste...

Zo vantevoren is het heel moeilijk te zeggen welke helm je moet nemen; hij moet echt perfect op je hoofd zitten, want het is vreselijk naar als je een irriterende helm op je hoofd hebt tijdens een rit als je eigenlijk met andere dingen bezig moet zijn. HEEEEEL VEEEEEL passen dus! :)
 
Hoi Donki,

Ik heb ook eens een Lazer helm gehad, was niet al te duur in aanschaf maar wat een klote helm zeg. Bij 140 maakt dat ding al zoveel lawaai dat je verlangt naar oordopjes. En als je bij die snelheid omkeek waaide je vizier ook nog eens open.
Heb nu een Shoei echt een veel betere helm wel wat duurder maar een heel stuk beter ;)

Mzzl Koenta Kinte
 
Ik vond die revelution ook het mooist.. maar hij zit mij niet lekker... -> Passen Passen en nog eens passen! Het liefst ook menemen voor een proefritje!

Ik ben geeindigd met de Schuberth Concept (heb ik er 2 van want m'n 1ste was gevallen en moest toen terug naar de fabriek voor reparatie en ik ga geen maand auto rijden als ik een motor voor m'n deur heb staan).

Over de revolution kan ik je dus weinig vertellen wat je niet al weet
Voordelen Concept:
Zonnevizier (half zodat je dashboard goed zichtbaar blijft)
Stil (daardoor wel weinig ruimte rond je oren)
Duidelijke knop om de kinbak op te klappen (is bij de revolution even zoeken als je het niet weet)
Redelijke ventilatie mogelijkheden.

De concept heeft niet zo'n mooi filtersysteem als de revolution.

Maar nogmaals Pas eerst alle helmen die je kan vinden (en mooi vindt) en kijk dan ook nog ff naar de prijzen die gevraagd worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan