lbs

Jaani

MF'er
18 aug 2004
171
5
Kesteren
Beste allemaal ,Jaani is op zoek naar een nieuwe uitdaging,ik heb de naam LBS zijspan bouw gezien ,leuk spul en ziet er goed uit. Wie heeft ervaring met deze spannen .
 
Dat hij weet wat hij doet, geloof ik ,maar wil graag weten hoe dit rijd en waar ik rekening mee moet houden ,en zeker wat het gaat kosten. Ik moet natuurlijk geduld hebben ,maar je zou zeggen dat er toch mensen moeten zijn die weten van wat en hoe. Wacht nog maar even ,hopelijk op meer reacties.
 
mijn ervaring met stopt bij de site. ik kan je er dus helemaal niets zinnigs over zeggen.
moet wel zeggen dat ik nog nooit een span van hem in het wild heb gezien.
 
Nee ik ook niet heeft wel wat fotos op de site staan maar daar houd het dan ook mee op ,Nee wat reacties ervaringen met LBS aangaat schiet ik er niet veel mee op. Maar goed blijven hopen.
 
Ja Plein 15 erg fijn had ik al een tijdje eerder gezien, maar hier heb ik net niks aan ,plaatjes genoeg maar geen info.
 
Nog even een reactie op het vorige deze is van de dealer schiet ik ook niet echt mee op ,wil info van gebruikers.
 
Ja Plein 15 erg fijn had ik al een tijdje eerder gezien, maar hier heb ik net niks aan ,plaatjes genoeg maar geen info.


maar er staat een telefoon nummer bij,
als je dat intoetst en op verzenden drukt, krijg je zeer waarschijnlijk de eigenaar aan de telefoon, waarschijnlijk is die eigenaar ook (voormalig) gebruiker, en deze kun je dus om info vragen over hoe een lbs span rijdt e.d.
 
maar er staat een telefoon nummer bij,
als je dat intoetst en op verzenden drukt, krijg je zeer waarschijnlijk de eigenaar aan de telefoon, waarschijnlijk is die eigenaar ook (voormalig) gebruiker, en deze kun je dus om info vragen over hoe een lbs span rijdt e.d.



Volgens mij is de adverteerder in dit geval ook de maker.
Gezien de plaatsnaam die erbij staat. Geen objectieve gebruiker dus.

Ik kan er ook niets zinnigs over zeggen, wat ik er van gezien heb, in het echt en op plaatjes ziet er wel goed uit!
Ben er wel benieuwd na of het ook zo stuurt...

Heb stiekum wel eens aan die boxer (?) bak gedacht op een EML frame naast de nieuwe B-King bijvoorbeeld.... ach ja, dromen... :9
 
Laatst bewerkt:
Ik ken wel iemand die ervaringen heeft met LBS en dat zijn goede.
Het is Bob van BEF Nijmegen
http://bef.angeltowns.com/index.html

edit
het is ZIJN span welke op MP te koop staat (kwam me al zo bekend voor....)
kijk maar op site dan kun je lezen over de bouw onder projecten
 
Laatst bewerkt:
Goed zal eens kijken bedankt. Nu zag ik ook een Hannigan als ik het goed schrijf ,aleen veel van deze combinaties (Goldwings) is de voor partij niet veranderd, terwijl dit volgens mij toch minder stuurt ,wat denken jullie hiervan. Mischien is hier meer info over .
 
Terug
Bovenaan Onderaan