lc4 690 sm

mooi of toch niet??

  • mooi.

    Stemmen: 9 15,0%
  • lelijk.

    Stemmen: 27 45,0%
  • moet eraan wennen.

    Stemmen: 3 5,0%
  • ik krijg een harde jongen..

    Stemmen: 5 8,3%
  • ik heb kotsneiging..

    Stemmen: 16 26,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
In de middeleeuwen kreeg je zo´n masker als je besmet was met de pest!. :r
nope... dat waren juist de toenmalige doctoren die dat droegen.... er zaten kruiden in die snuit om de stank tegen te gaan.... maar ik had die associatie ook ;)

Dokters%20uitrusting%20tijdens%20de%20pest_jpg.jpg
 
primeurtje op forum??
(Afbeelding)
het snaveltje is dan op het eerste gezicht niet alles maar verder zie ik er niet zoveel lelijks aan ............

mooie velgen en remschijffies, opgeleukt plastic, zwart frame, mooi blok en ja de uitlaten moet je misschien effe aan wennen maar dat was met seatpipes en die hele korte potten ook dus......... eerst maar eens in het echt bekijken en dan vinnik ik stiekem misschien welmooi .......
 
Laatst bewerkt:
het snaveltje is dan op het eerste gezicht niet alles maar verder zie ik er niet zoveel lelijks aan ............

mooie velgen en remschijffies, opgeleukt plastic, zwart frame, mooi blok en ja de uitlaten moet je misschien effe aan wennen maar dat was met seatpipes en die hele korte potten ook dus......... eerst maar eens in het echt bekijken en dan vinnik ik stiekem misschien welmooi .......

Klopt Joker, hij is ook gewoon mooi!!!!
Dat er nu een aantal bij zijn ,die er nu anders obver denken boeit niet.
Bij de eerste automobielen had ook de halve mensheid ,zoiets van, bah wat een lelijke stinkdingen..... nu kunnen we niet meer zonder.

Het is net als met muziek, sommige stukken moet je een paar keer gehoord hebben. Op de nieuwe KTM, kan je gewoon een x rijden en er even naast gaan staan,liggen, zitten , je ogen sluiten en even nadenken of je bankrekening het kan trekken.

In mijn ogen, is hij expres gewoon zo lelijk gemaakt, dat hij :9~ mooi is.

Leve KTM ,leve de nieuwe modellen. *O* *O* *O*

Dick.
(die nog geen geld heeft voor een 950 of iemand ,moet hem van zijn Duke afhelpen)
 
Hebbie een slokje op of zo? Da ga je toch menen? :?
ja denk het wel :Y ,die opmerkingen zijn niet van gisteren,en idd als ze een tijdje rijden en er komt een deel 2 dat ze toch als warme broodjes over de toonbank vliegen,maar het begin beloofd niet veel goeds,al denkt Dick er anders over. ;)
 
Hebbie een slokje op of zo? Da ga je toch menen? :?

Ja, Fred dat meen ik wel en ik heb geen borreltje op. :N

Ik zal de link naar dit topic proberen te backuppen, naar mijn F schijf, zodat ik over een jaar of 2 - 3 ,mensen kan terug laten lezen ,wat ze nu schrijven over hun toekomstige motor. :P

Ze zijn echt mooi, alleen zien jullie dat nu nog niet!

Dick
 
Ik ruil de prestige in ieder geval niet in op een nieuwe uitvoering

wacht wel dat er weer een nieuw model komt en anders houd ik deze lekker

ben echt MEER dan tevreden over de KTM LC4 prestige :Y
 
Heb gisteren een 15 minuutjes op de 690 sm gereden, was net een klein traag schakelbrommertje met een saai uitlaat geluid...
Was aan de andere kant wel heel wendbaar maar dat is me Gazelle fiets ook.. :P

Ik vind het niks. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan