Le mans 2013

Christian1991

MF veteraan
28 nov 2011
3.183
0
Leusden
Wie gaat er dit jaar naar de 24 uur van Le mans?

Of iemand nog tips over goede campings en dergelijke??

Ook willen wij naar het le mans museum gaan om de honda RCB te bekijken...

ik hoor het graag van jullie! Wij gaan donderdag ochtend rijden!

btw: fototje is genomen op oschersleben vorig jaar

full
 
Ik ben er zelf niet (stiekem wel een beetje jaloers.. :+ ) , maar zou het wel graag willen volgen! Ik kan me herinneren dat het vorig jaar via een site live te volgen was, iemand enig idee of dat dit jaar weer mogelijk is?

Ben trouwens benieuwd naar je ervaringen en foto's etc :) !
 
Laatst bewerkt:
Was er al naar aan het zoeken...hoop alleen niet dat het de pitcam is die 24 uur te zien is.
 
Laatst bewerkt:
Megaklapper nu, meerdere rijders betrokken. Enorme ravage, medische assistentie is nodig. Ziet er niet heel goed uit. :X
 
Lijkt erop dat TT Legends erbij betrokken is....

Guy Martin begreep ff niet dattie moest stoppen bij de uitgang van de pits als de safety car voorbijkomt :P
 
ppppfff mooie beelden ,..


motor die onderhand total is nog naar binnen duwen,,,
 
Helaas door Frans vandalisme zijn we nu al thuis... Vannacht om vier uur gaan rijden omdat de auto vernield was en de inboedel gestolen werd... Maar op de baan was het een mega weekend!!

De echte Honda rcb kunnen bekijken!

Simon andrews hebben wij jammer genoeg zien crashen vlak voor onze ogen... We vreesde gelijk al het ergste manman wat een klap!

Info op internet klopt niet, was een crash met twee motoren...

Rafael rijd sterk! Zelfs een tijdje top 20 gelegen maar zakte daarna iets terug, wat een geweldige race was het weer...nu thuis de finish bekijken
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan