Le Mans, Jurgen eindelijk snel?

TTeun

MF veteraan
26 nov 2001
2.167
0
thuis
Jurgen vandaag (1e qual) 12e en minder dan 1 sec achter snelste man Checa :} en minder dan een tiende sec. achter Katoh. Gaat het toch nog wat worden met die Bridgestones? :)
 
Zal morgen proberen een Jurgen #17 vlag op de kop te tikken. Kan ik hem mooi naar een goede klassering toeschreeuwen.
 
He! Zit jij nog niet in Le Mans :? Of hebben ze daar tegenwoordig internet op de camping?
 
He! Zit jij nog niet in Le Mans :? Of hebben ze daar tegenwoordig internet op de camping?

Nee, morgenvroeg vertrekken we pas. Was eerst de bedoeling om vandaag te gaan, maar 2 weken terug brak de jongen met wie ik vandaag mee zou rijden z'n hak. Ik rijd nu dus met twee vrienden mee die morgen gaan.
 
Het klinkt idd alsof het de goede kant op gaat.

Nu nog (en de voorspellingen zijn goed) regen, regen, regen.

Sorry voor de mensen die het live gaan zien (of toch niet, want wie weet wint hij dan!)
 
Ik geloof nog steeds niet in Jurgen....maar wat niet is kan nog komen. :?

Joris urrrrrrrrrrrrg veel plezier in Lemans....shot's maken en plaatsen hierroooooo. *D
 
Ik geloof nog steeds niet in Jurgen....maar wat niet is kan nog komen. :?

Joris urrrrrrrrrrrrg veel plezier in Lemans....shot's maken en plaatsen hierroooooo. *D

Ikke wel, met de juiste banden kan ie het :}
Zeker weten :P
Joris, veel plezier ennuh.....hoop toch stiekum op regen, sorry.
Foto's van Zolder al naar Pooh? :}
 
Op zaterdag 18 mei 2002 00:00 schreef Mar1tin het volgende:Ikke wel, met de juiste banden kan ie het :}
Zeker weten :P
ach, Jurgen is toch 3xNIX. Vorig jaar op de Proton ook in het achterveld, nu rijdt de proton met AOKI en McWilliams veeeel verder naar voren, en die staat toch ook op .....Bridgestone banden. Dus Jurgen moet niet lopen zeiken op de banden.
Het is elk jaar wat.
Op de 2-cilinder Honda: Ja, maar als ik een 4-cilinder had.....
Op de 4-cilinder MZ: Ja, maar als ik nu ook nog een professioneel team achter me zou hebben.....
Op de 3-cilinder Proton: Ja, maar nu missen we weer vermogen......
Nu bij Erv Kanamoto: ....blablabla...banden...blablabla...
Nee, met Jurgen is het net als met Jos Verstappen, een hoop blabla, maar voorin rijden, homaar....
 
ach, Jurgen is toch 3xNIX. Vorig jaar op de Proton ook in het achterveld, nu rijdt de proton met AOKI en McWilliams veeeel verder naar voren, en die staat toch ook op .....Bridgestone banden. Dus Jurgen moet niet lopen zeiken op de banden.
Het is elk jaar wat.
Op de 2-cilinder Honda: Ja, maar als ik een 4-cilinder had.....
Op de 4-cilinder MZ: Ja, maar als ik nu ook nog een professioneel team achter me zou hebben.....
Op de 3-cilinder Proton: Ja, maar nu missen we weer vermogen......
Nu bij Erv Kanamoto: ....blablabla...banden...blablabla...
Nee, met Jurgen is het net als met Jos Verstappen, een hoop blabla, maar voorin rijden, homaar....

Op de 2-cilinder: reed hij alle andere 2-cilinders zoek.
Op de 4-cilinder: reed hij beter dan veelvoudig wereldkampioen en teamgenoot cadalora.
Op de 3-cilinder: haalde hij er ook uit wat er in zat.
In de trainingen voorafgaand aan dit seizoen was hij steeds sneller dan Itoh, die toen met dezelfde banden reed en ook niet één van de minsten is (GP Japan gezien?).

Het was niet voor niets dat hij na het seizoen 2000 van Honda een fabrieks-V4 toegewezen kreeg, maar die kon (mede dankzij het zich niet aan afspraken houden van onze overheid) hij toen niet betalen.

Verder ben ik geen bandenexpert, maar dat die jongens met de driecilinders met minder gewicht en minder vermogen minder problemen hebben met het uitaccelereren van bochten klinkt ook niet zo gek.

Nee, met edraket is het net als met vele andere nederlanders... Zeiken en negatief doen vanaf de bank kunnen ze allemaal... ;)
 
Op de 2-cilinder: reed hij alle andere 2-cilinders zoek.
Op de 4-cilinder: reed hij beter dan veelvoudig wereldkampioen en teamgenoot cadalora.
Op de 3-cilinder: haalde hij er ook uit wat er in zat.
In de trainingen voorafgaand aan dit seizoen was hij steeds sneller dan Itoh, die toen met dezelfde banden reed en ook niet één van de minsten is (GP Japan gezien?).

Het was niet voor niets dat hij na het seizoen 2000 van Honda een fabrieks-V4 toegewezen kreeg, maar die kon (mede dankzij het zich niet aan afspraken houden van onze overheid) hij toen niet betalen.

Verder ben ik geen bandenexpert, maar dat die jongens met de driecilinders met minder gewicht en minder vermogen minder problemen hebben met het uitaccelereren van bochten klinkt ook niet zo gek.

Nee, met edraket is het net als met vele andere nederlanders... Zeiken en negatief doen vanaf de bank kunnen ze allemaal... ;)

:^

:}
 
Op de 2-cilinder: reed hij alle andere 2-cilinders zoek.
Op de 4-cilinder: reed hij beter dan veelvoudig wereldkampioen en teamgenoot cadalora.
Op de 3-cilinder: haalde hij er ook uit wat er in zat.
In de trainingen voorafgaand aan dit seizoen was hij steeds sneller dan Itoh, die toen met dezelfde banden reed en ook niet één van de minsten is (GP Japan gezien?).

Het was niet voor niets dat hij na het seizoen 2000 van Honda een fabrieks-V4 toegewezen kreeg, maar die kon (mede dankzij het zich niet aan afspraken houden van onze overheid) hij toen niet betalen.

Verder ben ik geen bandenexpert, maar dat die jongens met de driecilinders met minder gewicht en minder vermogen minder problemen hebben met het uitaccelereren van bochten klinkt ook niet zo gek.

Nee, met edraket is het net als met vele andere nederlanders... Zeiken en negatief doen vanaf de bank kunnen ze allemaal... ;)

en zo is het!!
 
Op de 2-cilinder: reed hij alle andere 2-cilinders zoek.
Op de 4-cilinder: reed hij beter dan veelvoudig wereldkampioen en teamgenoot cadalora.
Op de 3-cilinder: haalde hij er ook uit wat er in zat.
In de trainingen voorafgaand aan dit seizoen was hij steeds sneller dan Itoh, die toen met dezelfde banden reed en ook niet één van de minsten is (GP Japan gezien?).

Het was niet voor niets dat hij na het seizoen 2000 van Honda een fabrieks-V4 toegewezen kreeg, maar die kon (mede dankzij het zich niet aan afspraken houden van onze overheid) hij toen niet betalen.

Verder ben ik geen bandenexpert, maar dat die jongens met de driecilinders met minder gewicht en minder vermogen minder problemen hebben met het uitaccelereren van bochten klinkt ook niet zo gek.

Nee, met edraket is het net als met vele andere nederlanders... Zeiken en negatief doen vanaf de bank kunnen ze allemaal... ;)

De tranen springen me in de ogen, wat een mooi betoog!
 
Laten we eerlijk zijn ..we hadden er veel meer van verwacht....toch?....later dit jaar zal hij rond de top 8/10 rijden niet meer dan dat........helaas.
 
Ik had idd verwacht dat de Bridgestones minder klote zouden zijn en gehoopt dat de viertakten aan het begin van het seizoen meer problemen zouden hebben. Er is er geloof ik ook nog geen één met technische problemen uitgevallen...
 
Ik had idd verwacht dat de Bridgestones minder klote zouden zijn en gehoopt dat de viertakten aan het begin van het seizoen meer problemen zouden hebben. Er is er geloof ik ook nog geen één met technische problemen uitgevallen...

Nog belangrijker, ze hebben ook nog geen (voorspelde) bandenproblemen gehad.
 
Idd, ze hebben gewoon in één keer een hele goeie viertakt-band geknutseld bij Michelin. Eikels.
 
Op de 2-cilinder: reed hij alle andere 2-cilinders zoek.
Op de 4-cilinder: reed hij beter dan veelvoudig wereldkampioen en teamgenoot cadalora.
Op de 3-cilinder: haalde hij er ook uit wat er in zat.
In de trainingen voorafgaand aan dit seizoen was hij steeds sneller dan Itoh, die toen met dezelfde banden reed en ook niet één van de minsten is (GP Japan gezien?).

Het was niet voor niets dat hij na het seizoen 2000 van Honda een fabrieks-V4 toegewezen kreeg, maar die kon (mede dankzij het zich niet aan afspraken houden van onze overheid) hij toen niet betalen.

Verder ben ik geen bandenexpert, maar dat die jongens met de driecilinders met minder gewicht en minder vermogen minder problemen hebben met het uitaccelereren van bochten klinkt ook niet zo gek.

Nee, met edraket is het net als met vele andere nederlanders... Zeiken en negatief doen vanaf de bank kunnen ze allemaal... ;)
Negatief....realistisch noem ik dat. Okay hij heeft dan 2x de pole gereden op de MUZ, maar in de wedstrijd rijdt hij telkens in het achterveld. En over die Proton, wie zegt dat hij daar verleden jaar het beste uit heeft gehaald? nogal gemakkelijk als je de enige rijder bent. Het valt mij wel op dat die motor nu ineens stukken beter presteerd.
en wat de voorjaarstrainingen betreft, volgens mij was Itoh toch echt sneller op de honda dan Jurgen..
Je mag mij een klepzeiker noemen, maar als jij echt gelooft dat Jurgen wereldkampioen kan worden, dan ben je een ongelofelijke naive oportunist.
 
Laatst bewerkt:
Negatief....realistisch noem ik dat. Okay hij heeft dan 2x de pole gereden op de MUZ, maar in de wedstrijd rijdt hij telkens in het achterveld. En over die Proton, wie zegt dat hij daar verleden jaar het beste uit heeft gehaald? nogal gemakkelijk als je de enige rijder bent. Het valt mij wel op dat die motor nu ineens stukken beter presteerd.
en wat de voorjaarstrainingen betreft, volgens mij was Itoh toch echt sneller op de honda dan Jurgen..
Je mag mij een klepzeiker noemen, maar als jij echt gelooft dat Jurgen wereldkampioen kan worden, dan ben je een ongelofelijke naive oportunist.
Dat Jurgen de kwaliteiten heeft om wereldkampioen te worden geloof ik ook niet, maar dat hij op dit moment onder zijn kunnen presteerd wel.
Als Jurgen zijn zaakjes goed voor elkaar zou hebben, zou het hem moeten lukken om af en toe in de top 5 te finishen.
 
Op woensdag 22 mei 2002 13:05 schreef edraket het volgende:...als jij echt gelooft dat Jurgen wereldkampioen kan worden, dan ben je een ongelofelijke naive oportunist.

Jurgen zei zelf dit jaar dat alleen Katoh en Rossi boven de rest uit steken, en dat hij zich met de rest kan meten. Dat wil ik op zich wel geloven en dat heeft niets met naïviteit te maken en al helemaal niet met opportumisme :? , alleen met een beetje optimisme. Daarbij geloof ik niet dat hij ooit wereldkampioen wordt, omdat hij als nederlander nooit het sponsorgeld bij elkaar zal krijgen voor een competitieve motor.
 
Negatief....realistisch noem ik dat. Okay hij heeft dan 2x de pole gereden op de MUZ, maar in de wedstrijd rijdt hij telkens in het achterveld. En over die Proton, wie zegt dat hij daar verleden jaar het beste uit heeft gehaald? nogal gemakkelijk als je de enige rijder bent. Het valt mij wel op dat die motor nu ineens stukken beter presteerd.
en wat de voorjaarstrainingen betreft, volgens mij was Itoh toch echt sneller op de honda dan Jurgen..
Je mag mij een klepzeiker noemen, maar als jij echt gelooft dat Jurgen wereldkampioen kan worden, dan ben je een ongelofelijke naive oportunist.

Helaas denk ik dat je gelijk hebt. Jurgen is zeker is staat om meerdere snelle rondes te rijden. Tijdens de race is ie niet brutaal genoeg. |( Wat dat betreft zou hij het voorbeeld van Rossi moeten nemen. :]

Of ie echt in staat is om meerdere races bij de top 5 te rijden? Ik moet het eerst zien. :? :?

Hij hep ook altijd wat.... :(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan