Le Mans MotoGP 2017

Wat is MotoGP toch gaaf dit jaar. Rossi had toch die 20punten meegenomen zou je denken.....

:Y Schitterende races inderdaad *O* :}
Als je al 3 seizoenen op P2 eindigt in de titelstrijd, begrijp ik verdomd goed dat je in deze situatie voor de 1ste plek gaat. Maar achteraf gesproken heb je gelijk. En dan is alles makkelijker.
 
Laatst bewerkt:
De laatste ronden gemist. :(

M'n stream stopte ermee. :( :(

Ik heb dit keer ook voor het eerst via een stream moeten kijken B|

3 of 4 keer moeten herladen maar goed, beter als niets '(






En damn... wat een wedstrijd. En wat vreselijk dat Rossi zo vlak voor de finish op zo'n manier alles door zn vingers ziet glippen '( :X
 
Wat een geweldige race! Op het puntje van de bank tot de laatste ronde.

Alleen bijna de tv van de muur getrokken _O- kakzooi!
 
Ik heb dit keer ook voor het eerst via een stream moeten kijken B|

3 of 4 keer moeten herladen maar goed, beter als niets '(






En damn... wat een wedstrijd. En wat vreselijk dat Rossi zo vlak voor de finish op zo'n manier alles door zn vingers ziet glippen '( :X


Ook aangesloten bij Zeelandnest. _O-
 
Laatst bewerkt:
Altijd fijn om hier zoveel medeleven te krijgen. :')


Bijzonder vage kennis. B|



















:+

_O-

Je wilt niet weten hoe vaak ik races bekijk via brakke streams. Mij hoor je niet klagen :P
 
Laatst bewerkt:
Ook aangesloten bij Zeelandnest. _O-

Hier ook bij zeelandnet, maar heb toch maar een eurosportplayer abonnement genomen, deze race was het geld al waard, al ben ik nog steeds pissig dat ik mijn tv net zo goed in de kliko kan gooien en er nog steeds voor moet betalen om mijn internetabo te kunnen houden ;(
 
Jammer dat Suzuki zo slecht gaat, ze verliezen met Maverick natuurlijk wel een rijder die 1 of 2 keer per generatie voorbij komt. Maar De Maniac moet toch gewoon top 6 kunnen rijden. Top race van Zarco weer, had ik echt niet verwacht. Hopelijk blijft de Tech3 fiets op dit niveau.
 
Mugello here i come :+

full
 
Niks streams!
Ik heb het life gezien wat een gave races ik zat op de tribune yer hoogte van startplek twaalf.
Ik heb dus helaas rossi ook zien vallen erg vreemd hij verloor het achterwiel.
Een hele belevenis daar te zijn vond het wel chaotisch om een parkeerplaats te vinden.
Nou uiteindelijk alles goed gekomen.
Vanmorgen half zes op tentje en alle zooi weer inpakken half zeven op demotor gekropen en na een paar tankbeurten om twee uur thuis afgestapt.
Moet wel even de ketting en waarschijnlijk de tandwielen vervangen er zit een schakel denk ik vast.
Hij loopt in ieder geval niet soepel meer ondanks dat ik wel gesmeerd heb.
In ieder geval een mooi avontuur rijker :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan