Le Side-car Voxan!

ik ben natuurlijk lang niet zo goed als kwastert met de kwast maar op dit schoon gefreesde vlakje moest nog wat verf.


en ook de afgedopte gaatjes van het Poedercoating voorzien van wat gewoon verf . plus de kopjes van de inbus boutjes van de klem.

 
Laatst bewerkt:
de aanhouder wint. ;) [ ps. Willen had jij ook bij MotoMe meegedaan ? ].
 
Laatst bewerkt:
vandaag dnepr opgehaald uit Eijsden [ Limburg ] voor kameraad Fred.



weer een oud barrel bij de club.
 
even in het dorp 4 KM gereden en het voel goed. de doorgaande weg door het dorp ligt nog vol zout . dus voor het echte testen nog maar even wachten .

 
Staat m goed!

Stuurt het ook goed? Of kan je daar nog weinig zinnigs over zeggen?
 
Mooi hoor........

Ik weet niet of het hier al eens gevraagd is, maar gaat de combinatie ooit ook nog in een en dezelfde kleur of zwart te zien zijn?Vind het een hele mooi combi, maar dat goud en zwart is net of tie niet helemaal af is ( :$ mmm dat lees je op dit forum wel vaker trouwens dat iets niet/nooit af is :9 )
 
Dat iets nooit afgemaakt word ook vaak ;) dat is hier echter niet van toepassing.
 
Ik vind het ook erg mooi geworden.
Met name het spatbord, veel voorspatborden van zijspan combinaties zijn niet om aan te zien,
omdat ze ondanks alle moeite, het niveau van een rondgewalste plank niet overstijgen.

Die van jou is een motorspatbord om te zien en dat maakt het geheel af!

Dat de combinatie uit twee kleuren bestaat, vind ik juist wel mooi.
Maar dit is natuurlijk een kwestie van smaak.
Mijn combinatie is rood met zwart, ik kreeg ook de vraag wanneer alles in één kleur word gespoten.
Maar dat gebeurt dus niet, want alles in één kleur vind ik oersaai.

Groeten, Frank.
 
Laatst bewerkt:
alles opnieuw in de verf was wel ooit de bedoeling. maar ik ben er nog niet over uit welke kleuren plus dat het kostenplaatje ook nog niet echt goed uitkomt . spatbord was van een Honda cbr1100 blackbird . waar dus de zaag is ingezet.






is nog een prototype. volgende blackbird spatbord ligt al klaar.
 
Laatst bewerkt:
vorige week vrijdag de eerste meters met het voxspan gereden . en afgelopen zaterdag het leuke zijspan treffen in Genemuiden bezocht. tot nu toe nog maar 370 KM gereden . dus het echte testen moet nog komen . maar het ziet er wel veelbelovend uit. veel grip en totaal nog geen onderstuur in snellere linker bochten gehad . dus ook geen remdruk verloren . [ dat gebeurde altijd na dat het voorwiel in snellen linkerbochten weg hobbelde ]. tot nu toe nog geen snelweg gereden dus verhaal spoorzoeken kan ik nog niet over oordelen .

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan