Le Side-car Voxan!

[imgatt]

van harte gefeliciteerd
full
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag JFJ. Eerder vandaag gespot bij de TT baan. Jij ging er net vandoor met Voxspan en ik kwam net aan met 2 passagiers in de Bluebird/EML. Jammer, had jouw combi wel eens willen bekijken.
 
ja klopt ik was daar even kijken op de baan. JFJ ging daar rijden met zijn Honda. toen ik met het span weer weg reed kwam jij mij tegemoet in het tuneltje.
 
Ik heb jullie beide gezien. Leuk dat je hier even reageert. Was een mooie dag op circuit Assen.
 
Was inderdaad een mooie dag. Mijn dochter is net 10 en mocht in een klein rood Furori sportwagentje rijden. Grijns van oor tot oor!
 
vriend Bastiaan kwam vandaag even om met mijn voxan roadster te rijden . en hij vertelde mij dat hij nog met jou had gesproken bij de baan :Y .

full
 
Laatst bewerkt:
Was inderdaad een mooie dag. Mijn dochter is net 10 en mocht in een klein rood Furori sportwagentje rijden. Grijns van oor tot oor!

mijn dochter word in september 9 jaar. maar de laatste paar jaar ook druk met haar sport zodat er van papa's motor hobby best veel tijd af word gesnoept.
full
 
vriend Bastiaan kwam vandaag even om met mijn voxan roadster te rijden . en hij vertelde mij dat hij nog met jou had gesproken bij de baan :Y .

[afbeelding]

Laat vriend Bastiaan in het vervolg zijn veters "beter" opbergen.
Kunnen zo mooi achter een schakel/rempookje blijven hangen.

Iets met eigen ervaring :X
 
ik zie dat ik hier al heel lang niet meer ben geweest.

even een klein oproepje !
zaterdag de 29e rij ik weer de Sintmarun .
Zijspan aantal is op dit moment 45.
Maar er willen nog iets meer cliënten mee. Dus als er nog zijspanners mee willen. Geef je op via www.sintmarun.nl

foto boezerooy 28e sintmarun 2017 andre kroon  1 .jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan