leatt-brace voor straat gebruik?

Ze hebben nu al braces voor € 399,-.
De instap begint zelfs bij € 224,-
Er zijn ook al een aantal (web) winkels waar deze €200 kost. Is wel logisch op zich aangezien hij aan de andere kant van de wereld $224 kost.

Ik vind het wel een interessante optie, maar ik vraag mij af hoe ik het met m'n huidige kleding zou moeten combineren. De kraag van m'n pak is te hoog om die brace eronder te doen, dus moet ie er maar overheen. Maar waar doe ik dan m'n rugbeschermer? Onder m'n pak? En dan de brace eroverheen? Dat lijkt allemaal wat krapjes te worden :/
 
tja, ZE zeggen van wel dus.. je schijnt er niet veel van te merken. (al ziet het er niet zo uit) maarja, die willen natuurlijk dat ding verkopen. Enige manier om erachter te komen is passen en er mee rijden helaas.

't ziet er wel 'apart' uit om met zo'n ding om over straat te rijden denk ik 8-) of :$


Kan gewoon en dat heeft niks met verkopen te maken. Je hebt zelf nog beweging over om voorover en achterover te kijken. Dat ding beperkt alleen hoever dat kan, zodat het bij een val niet te ver gaat. Het is dus niet zo dat je helm opeens vast wordt gezet aan je romp. :N

Zelfde idee als een knie-brace. Daar kun je ook nog gewoon je knie mee buigen en strekken, alleen niet te ver. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan