led achterlicht husky

singlerider

MF veteraan
7 apr 2004
1.175
0
Lopik
ik heb weleens gelezen dat er duplo achterleichten te koop zijn . Wie weet waar en voor hoeveel? heb nu al binnen binnen 300 km 3x een normale lamp moeten vervangen.
Ik rijd op een 610 TE 98. Of heeft iemand nog een andere mooie oplossing (KTM kopen heb ik al eens gehoord)
 
ik heb weleens gelezen dat er duplo achterleichten te koop zijn . Wie weet waar en voor hoeveel?

De meeste motorzaken hebben ze wel liggen en het motorpostorderbedrijf uit Utrecht ook wel. Zelf maken kan ook maar toen ik de prijs van losse LED-jes zag heb ik ook maar voor kant-en-klaar gekozen. Van 40 tot 80 euro, met of zonder remlicht en noem maar op.
 
Doe dan het motorpostorderbedrijf uit Duitsland,
goedkoper, leveren tenminste, en snel.
Dat is bij die Utrechter wel anders.
Maar goed, daar zijn al genoeg topics over :X
 
Doe dan het motorpostorderbedrijf uit Duitsland,
goedkoper, leveren tenminste, en snel.
Dat is bij die Utrechter wel anders.
Maar goed, daar zijn al genoeg topics over :X

Ik wilde het niet al te ingewikkeld maken maar klopt als een bus! Die Duitsers zijn snel, netjes en goedkoper!
 
Niet kopen zo'n lichtje, ik heb een tweewielerzaak in Brabant en wij verkopen zulke lampen voor minder dan 20 eu. Kan je nog kiezen uit een rood of een wit glas. De motorhandelprijzen zijn gewoon 2 tot 3 keer zo duur. Wil je zoiets hebben, ik stuur het gewoon onder rembours op. Mail op baske74@telenet.be
 
Kijk eens bij Halfords, of een andere automaterialenzaak, heb er ooit eens 1 gekocht voor 8 euro of zo.
Trouwens, op een ktm gaan ze ook stuk.
Mijn dealer zij dat ik bij een brommer/scooterzaak een spanningsregelaar moest kopen, komt vooral door spanningspieken dat ze stuk gaan.
 
Ik heb op mijn ktm620 een achterlicht gemaakt van een extra remlicht voor een koekblik. Ik moest wel eerst de spanning gelijkrichten (ktm heeft wisselspanning)
Dit heeft heel lang gewerkt. Het ging pas kapot toen ik een extreme wheelie maakte |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan