LED achterlicht + knipperlicht CBR929RR

TNT

MF veteraan
10 nov 2004
1.576
0
Maasbracht
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een LED achterlicht. Ik heb deze gevonden op Marktplaats:

3766937_1_detail.jpg


Deze heeft de knipperlichten geintegreerd. Alleen, de foto zegt mij zo weinig...

Wie heeft dit achterlicht en heeft hier een foto van?

En belangrijker: bevalt deze?

Thanzz,

:) TNT :)
 
wss is het zo'n wit achterlicht
maar het staat wel mooi vindt ik alleen jammer dat de richtig aanwijzer een "half" achterlicht is
 
Maat van me heeft er een voor suzuki, die komt volgens mij ook van white lights, kwaliteit is matig, een hobbel weg en we konden 5 leds vervangen (draadje was losgetrild en had 12v op een rijtje leds gezet, dus kaput). Tijdje later was er een pootje van een transistor afgebroken, ook weer gemaakt. Het beste is, om als het werkt, de hele achterkant van de printplaat in te gieten met een hars, zodat er niets meer los kan gaan :P
 
Mogelijk kun je daar meer/betere info krijgen dan van de verkoper van marktplaats.....
das waar, maar....
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een LED achterlicht. Ik heb deze gevonden op Marktplaats:

(Afbeelding)

Deze heeft de knipperlichten geintegreerd. Alleen, de foto zegt mij zo weinig...

Wie heeft dit achterlicht en heeft hier een foto van?

En belangrijker: bevalt deze?


Thanzz,

:) TNT :)
hijs duidelijk niet op zoek naar een verkoopsite...
 
"Harstikke goed apparaat!"
"Kwaliteitsspul!"

Aldusch een sarcastische eigenaar :+

<- Zie mijn avatar, erg mooi, maar heb nu al 2 keer de hele flikkerse boel moeten hersolderen. En nee, ik rij niet off-road op een crosser ;)

Als je handig bent met electro is het leuk, en anders kun je het beter laten gaan.
 
Wat ik tot nu toe heb verkocht en gemonteerd werkt en past gewoon goed.

Kan altijd wel wat kapot gaan, maar daar heb je dan weer garantie voor...

(tenzij je op marktplaats koopt waarschijnlijk, maar dan is het goedkoper en moet je niet zueren! :+ )
 
Wat ik tot nu toe heb verkocht en gemonteerd werkt en past gewoon goed.

Kan altijd wel wat kapot gaan, maar daar heb je dan weer garantie voor...

(tenzij je op marktplaats koopt waarschijnlijk, maar dan is het goedkoper en moet je niet zueren! :+ )

Het paste zeker goed, en in eerste instantie werkte het ook goed, maar na een paar ritjes niet meer.... De draadjes zijn koud op een soldeerspoor gesoldeerd, en dan met een dotje lijmpistoorlijm vastgezet... Als ze bij de productie de moeite hadden genomen om soldeerpennen er in te zetten, had dat al een hoop gescheeld. Verder is het wel mooi spul, alleen niet mega degelijk, maar dat zal ook wel weer met productie kosten te maken hebben....
 
Wat ik tot nu toe heb verkocht en gemonteerd werkt en past gewoon goed.

Kan altijd wel wat kapot gaan, maar daar heb je dan weer garantie voor...

(tenzij je op marktplaats koopt waarschijnlijk, maar dan is het goedkoper en moet je niet zueren! :+ )

Aan de foto op je site te zien is het dezelfde als op Marktplaats wordt aangeboden. Bij jou kost 'ie 109,95, bij die van Markplaats een tientje minder... is het geld ook niet.

Wat zijn bij jou de verzendkosten bij vooruitbetaling? Je hebt zeker geen foto van het kontje van een 929 met lamp...

:) TNT :)
 
Aan de foto op je site te zien is het dezelfde als op Marktplaats wordt aangeboden. Bij jou kost 'ie 109,95, bij die van Markplaats een tientje minder... is het geld ook niet.

Wat zijn bij jou de verzendkosten bij vooruitbetaling? Je hebt zeker geen foto van het kontje van een 929 met lamp...

:) TNT :)


Mijne komen hierrr vandaan.
Qua levering etc. alles dik in orde, het komt uiteindelijk allemaal bij dezelfde maker vandaan, dus zal de kwaliteit overal hetzelfde zijn.
 
Aan de foto op je site te zien is het dezelfde als op Marktplaats wordt aangeboden. Bij jou kost 'ie 109,95, bij die van Markplaats een tientje minder... is het geld ook niet.

Wat zijn bij jou de verzendkosten bij vooruitbetaling? Je hebt zeker geen foto van het kontje van een 929 met lamp...

:) TNT :)

Helaas geen foto, verzenden 6€
 
Ik heb hem! Ik heb hem gekocht bij Motoport en is van Booster. Heel erg netjes afgewerkt, aansluiten is easy en de lichtopbrengst is super!

Plaats binnenkort een piccie.

:) TNT :)
 
Hou hier wel rekening met verzendkosten en de inklaringskosten van 35€ die je aan de douane moet betalen!

Nog nooit iets besteld in USA zeker... :z
E35 is iig onzin. Licht aan de waarde van het pakketje (+verzendkosten), tot E50 kost het zowieso niets extras. Anders komt er 19% BTW en 5-10% (zie site belastingdienst, zal wel onder electronica vallen, maar je kunt ze het ook onder een andere, goedkopere categorie op laten sturen) Inklaringskosten bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan