led achterlicht met geintegreerde knippers gsxr k2

gsx-roy

MF veteraan
3 mei 2005
1.472
0
Bemmel
ik ben me een beetje aan het orieenteren op een led achterlicht voor mijn suzuki gsxr 1000 k2. vorig jaar zag ik ergens een foto van een zwartgele k1 750 met een dergelijk achterlicht. zoiets zou ik graag ook willen hebben.. de vraag is nu, hebben jullie ervaring met dergelijke lichten en de eventuele kosten. graag zie ik foto's want die doen wonderen.....
:P
 
ik ben me een beetje aan het orieenteren op een led achterlicht voor mijn suzuki gsxr 1000 k2. vorig jaar zag ik ergens een foto van een zwartgele k1 750 met een dergelijk achterlicht. zoiets zou ik graag ook willen hebben.. de vraag is nu, hebben jullie ervaring met dergelijke lichten en de eventuele kosten. graag zie ik foto's want die doen wonderen.....
:P
:^ maar dan voor de K1 600 :9~
 
Cleartaillight maakt het soort achterlichten die jij zoekt :Y

Ik kan even niet hun site vinden '(
 
Heel marktplaats staat er vol mee. :)

Zelf heb ik hem ook voor mijn TLR.
Ze doen het verder goed en netjes.
Ook is het een leuk gezicht.

Officieel mag het niet, aangezien de knippers een bepaalde ruimte uit elkaar moeten zitten.
Maar ja, open pijp mag ook niet, dus; Who cares. :P
 
Heel marktplaats staat er vol mee. :)

Zelf heb ik hem ook voor mijn TLR.
Ze doen het verder goed en netjes.
Ook is het een leuk gezicht.

Officieel mag het niet, aangezien de knippers een bepaalde ruimte uit elkaar moeten zitten.
Maar ja, open pijp mag ook niet, dus; Who cares. :P

:Y klopt

het magische woord hier is gedocht

Alleen krijg je een ongeval en het ongeval kan betrekking hebben op je knipperverlichting dan kan de verzekering erg moeilijk gaan doen :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan