LED achterlicht met LED raw's voor CBR600RR

Voor degene die zo´n led-bordje zelf hebben geïnstalleerd. Waar hebben jullie de achterkant van de blanke lens gescheiden? Ben wel benieuwd.

:)
 
Het scheiden van de blanke lens en het bordje is een kwestie van zagen. Met een dremel gaat dat het beste. Staat ook in de handleiding. Ik vond het hele project al met al wel een klote werk. Vooral omdat die custom led unit een paar extra weerstanden vereist die je ergens moet zien te plaatsen onder je duo buddy. Daarbij moet je rekening houden met warmte ontwikkeling van die weerstanden. Ik dacht in begin dat dat wel mee zou vallen, maar na een paar keer testen werden ze toch wel heet. Betekent dat je ze niet zondermeer op het plastic kan monteren etc. En dan nog het probleem van je kentekenplaatbeugel, vooral met die dubbele lasers vond ik dat lastig. Ik wilde namelijk niet zo'n grote beugel om de pijp heen.

Maar uiteindelijk ziet het er wel gaaf uit zo'n kale kont.
Grt,
Arsx

Het is dus gelukt, the two left hander........... ;)
 
Het scheiden van de blanke lens en het bordje is een kwestie van zagen. Met een dremel gaat dat het beste. Staat ook in de handleiding. Ik vond het hele project al met al wel een klote werk. Vooral omdat die custom led unit een paar extra weerstanden vereist die je ergens moet zien te plaatsen onder je duo buddy. Daarbij moet je rekening houden met warmte ontwikkeling van die weerstanden. Ik dacht in begin dat dat wel mee zou vallen, maar na een paar keer testen werden ze toch wel heet. Betekent dat je ze niet zondermeer op het plastic kan monteren etc. En dan nog het probleem van je kentekenplaatbeugel, vooral met die dubbele lasers vond ik dat lastig. Ik wilde namelijk niet zo'n grote beugel om de pijp heen.

Maar uiteindelijk ziet het er wel gaaf uit zo'n kale kont.
Grt,
Arsx

Het is dus gelukt, the two left hander........... ;)

Ja, maar waar precies heb je heb blanke van het zwarte gescheiden? Vanaf de achterkant of door het blanke heen rondom bijvoorbeeld?
 
Maakt niet veel uit. Je kan je dremel tussen het zwarte en de blanke lens zetten. (Vanaf de achterkant). Maar je kan ook gewoon door het blanke heen zagen net achter het opstaande randje, zo staat het ook op de foto's van de handleiding.

Uiteindelijk maakt het niet uit. Het blanke randje verdwijnt met beide methoden van zagen. Je moet niet alles door en door zagen, tot er een klein beetje blanke lens over is een dan krakken met een schroevendraaier. Door te krakken krijg je een reliëf waardoor de lens later makkelijker te lijmen is. En daarna is het kitten geblazen. Ik heb montage kit gebruikt.
 
rem.gif
knipper.gif


Dit heb ik bij www.jp-motorparts.nl bestelt voor mijn R6. Een maat van me wilde dit ook hebben voor zijn CBR, maar dat was nog niet leverbaar. Echter ze hebben hem toegezegd dat dit medio mei wel leverbaar zal zijn voor ongeveer €80 euro exclusief verzendkosten.
 
Led achterlichten kan je vinden bij Vanzeebroeck Motors, Bergensesteenweg 168 in Sint-Pieters-Leeuw, Belgie


wat kosten die leds dan?
ik ben benieuwd, heeft iemand een telefoon nummer of een web-adres voor mij
 
Led achterlichten kan je vinden bij Vanzeebroeck Motors, Bergensesteenweg 168 in Sint-Pieters-Leeuw, Belgie


wat kosten die leds dan?
ik ben benieuwd, heeft iemand een telefoon nummer of een web-adres voor mij

heb ze 2 weken geleden gebeld en hebben ze iig nog niet voor een cbr600rr. nu nog weken en ze leveren deze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan