LED achterlicht werkt niet naar behoren

Sneakface

Vulneratus Nec Victus
2 apr 2017
18
8
Venlo
Hoi mensen,

Ik ben in het bezit van een Honda CBR 900 RR van '99.

Nu heb ik het achterlicht vervangen voor een LED unit met richtingaanwijzers erin.

Het probleem is dat alles werkt behalve me gewone licht. Als ik mijn gewone licht aanzet dan werkt mijn remlicht ook niet!

Kan iemand mij de gouden tip geven wat te doen?


Groeten,


Roy.
 
Het zou plug&play moeten zijn...

IMG-20200510-WA0001.jpeg
 
De oplossing is de originele unit terugplaatsen. Het werkt goed en losse knipperlichten zijn vele malen beter zichtbaar dan ingebouwde in de achterlichtunit.

maar als je met deze unit verder wil gaan, het lijkt een massaprobleem te zijn. Dus even meten of de massaverbinding van de unit goed werkt.
Ik wil er ook losse bijzetten en de oude gaat er zeker weer in als dit niet werkt.

Ik ga morgen eens meten. Hou jullie op de hoogte.
 
Het zou plug&play moeten zijn...

Bekijk bijlage 1498694
Controleer of je ze onafhankelijk van elkaar kunt laten branden dmv draadjes in de stekkers te proppen en op de accu aan te sluiten en kijk wat er gaat branden overeenkomt met de stekkers van de motor dan weet je of de plug en play klopt en niet plug en pray is je kunt namelijk nooit honderd procent vertrouwen hebben in het aansluiten van dit soort dingen want veelal zijn zit gewoon C E producten met de bijbehorende kwaliteitscontrole of eigenlijk de afwezigheid van die controle en dus ook afwezigheid van kwaliteit dus eerst controleren die hap voordat je aan de motorfietsbedrading gaat lopen snoeien als aan een zieke struik.
 
Controleer of je ze onafhankelijk van elkaar kunt laten branden dmv draadjes in de stekkers te proppen en op de accu aan te sluiten en kijk wat er gaat branden overeenkomt met de stekkers van de motor dan weet je of de plug en play klopt en niet plug en pray is je kunt namelijk nooit honderd procent vertrouwen hebben in het aansluiten van dit soort dingen want veelal zijn zit gewoon C E producten met de bijbehorende kwaliteitscontrole of eigenlijk de afwezigheid van die controle en dus ook afwezigheid van kwaliteit dus eerst controleren die hap voordat je aan de motorfietsbedrading gaat lopen snoeien als aan een zieke struik.
Bedankt! Ik ga morgen knutselen. Ik hou je op de hoogte!
 
Bedankt! Het is gelukt. 1 voor 1 draadje erin prikken, kijken wat het doet en in de goede volgorde in de connector doen.


Heel erg bedankt allemaal voor de hulp!
Dan mag je die post waarop je reageerde nomineren als beste oplossing voor je probleem. Dan word er wanneer er weer iemand met een zelfde probleem komt wat zoeken bespaard en ik krijg een veer in m’n reet.

mooi dat het gelukt is btw
 
Terug
Bovenaan Onderaan