Led achterlicht

remi010

Die hard MF'er
10 apr 2004
313
11
spijkenisse
Ik probeer een led achterlicht met knipperlichten te plaatsen op mijn wildstar. Nu ben ik zo ver dat diender bijna doet, rem en verlichting doen het. Alleen als ik nu de 2 gele draden aansluit doet de linker aanwijzer het en als ik de rechter aan doet gaat me normale rode verlichting knipperen. Als ik de 2 gele draden wissel dan doet me rechter knipper het en gaat me rode verlichting veer knipperen . Dus feitelijk doet de linker als de echter knipper het dus wel .
Waar doe ik iets fouts ?
 

Bijlagen

  • 0C41C1BD-57CF-47ED-B6A8-40234D189D99.jpeg
    0C41C1BD-57CF-47ED-B6A8-40234D189D99.jpeg
    185,7 KB · Weergaven: 14
  • 9D193D90-3CE3-458D-AE6A-785BCEB4B73D.jpeg
    9D193D90-3CE3-458D-AE6A-785BCEB4B73D.jpeg
    153,4 KB · Weergaven: 16
Effe wat meer specificaties van het achterlicht.

Blauw van de Yamaha is Achterlicht
Geel is Remlicht
Donkerbruin en Donkergroen zijn de richtingaanwijzers
Zwart uiteraard massa

Ik heb het idee dat je de massa van het achterlicht nog niet gevonden hebt
 
Laatst bewerkt:
Ik zie in je foto 2 sowieso de groene van de rechterknipper al niet aangesloten, die gele zou daar op moeten, die nu aan massa zit
Als het achterlicht daadwerkelijk de groene zwarte en rode zijn zou dat goed kunnen zitten, op een wisseling van rem en achterlicht na, vermits zwart massa is. die gele moeten iig op de donkergroene en de donkerbruine aan de draadboom van de motor

Maar wellicht weet v.d.v. het beter B|
 
Effe wat meer specificaties van het achterlicht.

Blauw van de Yamaha is Achterlicht
Geel is Remlicht
Donkerbruin en Donkergroen zijn de richtingaanwijzers
Zwart uiteraard massa

Ik heb het idee dat je de massa van het achterlicht nog niet gevonden hebt
Ik heb nu dus geel,groen en blauw van de motor gebruikt, van de led lamp zit groen op geel , zwart op groen en blauw op rood. Dan doet normaal licht en het remlicht. Zwart en bruin is dan over van de motor en 2 x geel van de led lamp
 

Bijlagen

  • F248BE24-B9BA-4A7C-A7FE-715275C153E7.jpeg
    F248BE24-B9BA-4A7C-A7FE-715275C153E7.jpeg
    117,2 KB · Weergaven: 9
Ik zie in je foto 2 sowieso de groene van de rechterknipper al niet aangesloten, die gele zou daar op moeten, die nu aan massa zit
Als het achterlicht daadwerkelijk de groene zwarte en rode zijn zou dat goed kunnen zitten, op een wisseling van rem en achterlicht na, vermits zwart massa is. die gele moeten iig op de donkergroene en de donkerbruine aan de draadboom van de motor

Maar wellicht weet v.d.v. het beter B|
Ga er vanavond mee aan de slag
 
Effe wat meer specificaties van het achterlicht.

Blauw van de Yamaha is Achterlicht
Geel is Remlicht
Donkerbruin en Donkergroen zijn de richtingaanwijzers
Zwart uiteraard massa

Ik heb het idee dat je de massa van het achterlicht nog niet gevonden hebt
Ik heb nu dus geel,groen en blauw van de motor gebruikt, van de led lamp zit groen op geel , zwart op groen en blauw op rood. Dan doet normaal licht en het remlicht. Zwart en bruin is dan over van de motor en 2 x geel van de led lamp
 
Ik probeer een led achterlicht met knipperlichten te plaatsen op mijn wildstar. Nu ben ik zo ver dat diender bijna doet, rem en verlichting doen het. Alleen als ik nu de 2 gele draden aansluit doet de linker aanwijzer het en als ik de rechter aan doet gaat me normale rode verlichting knipperen. Als ik de 2 gele draden wissel dan doet me rechter knipper het en gaat me rode verlichting veer knipperen . Dus feitelijk doet de linker als de echter knipper het dus wel .
Waar doe ik iets fouts ?
Geef even een linkje naar het led achterlicht dat je gekocht hebt. Met een beetje mazzel gaat v.d.v. je dan een tabel geven welke kleur van je motor aan welke kleur van je led achterlicht moet.
 
Geef even een linkje naar het led achterlicht dat je gekocht hebt. Met een beetje mazzel gaat v.d.v. je dan een tabel geven welke kleur van je motor aan welke kleur van je led achterlicht moet.
Schema is net gepost als deze ook voor mij klopt . Maar hier de link
 
Schema is net gepost als deze ook voor mij klopt . Maar hier de link
Nouu, nou zijn we eruit hoor :t
Daar hebben we wat aan

Kan jenog zelf gaan zitten zoeken
 
  • Haha
Waarderingen: RWB
Ik zie in je foto 2 sowieso de groene van de rechterknipper al niet aangesloten, die gele zou daar op moeten, die nu aan massa zit
Als het achterlicht daadwerkelijk de groene zwarte en rode zijn zou dat goed kunnen zitten, op een wisseling van rem en achterlicht na, vermits zwart massa is. die gele moeten iig op de donkergroene en de donkerbruine aan de draadboom van de motor

Maar wellicht weet v.d.v. het beter B|
Ja, wat een kut website. Er staat niet eens bij hoe je hem aan moet sluiten :(
Ik kan ook niks vinden
 
Maarrrrr, het is gelukt. De 2 zwarte draden van de motor waarover ik dacht dat het massa was deed dus niks. Toen ik de massa van de led lamp op een stukje frame zette deed tie het ineens. Omdat die zwarte kabels vanaf de voorkant kwamen dacht ik dus echt dat dat massa was .
Iedereen bedankt voor de hulp 😜😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan