led is uit van spyball

huf

MF'er
11 jul 2004
149
0
ureterp
mijn led knippert niet meer na een schuiver gemaakt te hebben, de start onderbreker werkt wel want de motor is niet meer aan te krijgen ???
weet iemand hier een oplossing voor.
b.v.d HUF
 
ff naar de echte dealer?

Spyball is niet echt handig om zelf aan te klooien... als je de gebruiksaanwijzing nog hebt, en dus de code, dan kun je met de contactsleutel de startonderbreker misschien nog uitschakelen.
 
Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar toen je je spyeball alarm kocht en liet installeren kreeg je daarbij een soort code boekje om hem in noodsituaties uit te kunnen schakelen. Helpt het ook niet als je je contact aandoet en direct tweemaal achter elkaar op de linkertoets van de afstandbediening ( nee niet die van je video ) drukt? Zo schakel je hem namelijk helemaal uit.
Ik vrees dat er door de klap een kabel los is gegaan en dat ie dat ziet als een diefstal pogigng en dus de startblokkering aanzet :( .

Succes en vertel na afloop de truc...handig voor de andere spyeball gebruikers.
 
ik heb net te horen gekregen als je de motor op contact zet en dan de knop van de afstandsbediening 1 minuut ingedrukt houdt dat ie het dan ook weer doet ??? moet ik nog proberen !
En wat die omzeil procedure betreft dan moet je het aantal knippers tellen van de led... maar ja die knippert niet Dus..
 
Er is inderdaad een zekering of een kabeltje stuk gegaan en dan blijft de startonderbreking ingeschakeld.
Zonder LED heb je overigens aan je veiligheidscode ook niets.
Het idee van de veiligheidscode is dat je je contact aan doet, vervolgens telt hoevaak de LED gaat knipperen voor je eerste cijfer, daarna het contact weer uit doet om het daarna weer aan te doen om te kijken hoevaak de LED gaat knipperen voor het tweede cijfer etc.
Zonder LED kom je dus zowieso nergens.
Het kan ook best zijn dat de kabel van je LED is gebroken. Die komt er aan de onderkant van je stuur weer uit.
Tja, wegbrengen naar de garage om er naar te laten kijken en wellicht een nieuw alarm.

Klinkt misschien raar, maar ik hoop niet dat ze hier een simpele oplossing voor hebben, en daar ga ik overigens ook van uit.
Anders heeft m'n hele alarm geen zin meer.

In ieder geval succes.
 
Brrr, motoralarms :r
Als er iets meer traumatisch is dan de diefstal van je motor dan is het wel het bezitten van een motoralarm. Spyball, Redalert, Yamaha en BMW 'huismerk': ik heb geloof ik alles wel gehad en altijd door "gecertificeerde installateurs" laten plaatsen en nog nooit eentje heelhuids door een winter gekregen. Wat een ellende om met je contactsleutel in je hand naast je motor te staan die met geen mogelijkheid aan te krijgen is. :( Daar hoef je dus niet eens je motor voor te laten vallen. Neem alleen een alarm als je er een gratis wegenwacht abonnement bij krijgt. :+
Sterkte ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan