Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of twee diodes.Bij slechts 1 lampje gaat een digitaal knipperlichtrelais (spanningsonafhankelijk relais) ook niet werken. Dan heb je echt weerstandjes nodig.
Om welke motor gaat het?
Heb je 1 of 2 knipperlicht-verklikkerlampjes in jouw dashboard?
Bij slechts 1 lampje gaat een digitaal knipperlichtrelais (spanningsonafhankelijk relais) ook niet werken. Dan heb je echt weerstandjes nodig.
Hetzelfde is vaak het geval bij die "oplopende" knipperlichten (zoals bij Audi).
Ik kan je beiden wel leveren. Afhalen in Purmerend, of eventueel opsturen.
Voor die loop led raw's moet je relais er tussenuit voor een goede werking. De knipperschakeling zit al in de raw's en met behoud van je knipperrelais zal je het knipperen verstoren. Als het is om enkel op dezelfde belasting uit te komen dan met 21watt raw's is dat simpel te berekenen. P=U²/R Vermogen is spanning in het kwadraat/ weerstand. Stel dat je led raw's 3 watt trekken dan moet je weerstand dus de overige 18 watt voor zijn rekening nemen. 18=144/r =8 ohm. Omdat 8 ohm geen standaard waarde is kom je op 8,2 of 6,8 ohm. Kies voor een vermogen van ongeveer 20 watt. Als je standaard raw's geen 21 watt zijn maar b.v. 10 watt moet je de berekening even opnieuw doen.hey, Super Blackbird, kan jij ook uitmeten welke weerstandjes er gestoken moeten worden? heb achter op mijn ktm sd 1290 ook van die flow pinkers gemonteerd, ze marcheren wel, maar krijg wel regelmatig een foutmelding, soms wel, soms niet. de voorste heb ik nog niet gedaan, heb al wel een setje liggen. de weerstandjes ertussen solderen zal wel lukken, maar zou niet weten hoe erachter te komen welke ertussen moeten. wil hier natuurlijk wel voor betalen, zou het wel leuk vinden om van die foutmelding af te komen
Voor die loop led raw's moet je relais er tussenuit voor een goede werking. De knipperschakeling zit al in de raw's en met behoud van je knipperrelais zal je het knipperen verstoren. Als het is om enkel op dezelfde belasting uit te komen dan met 21watt raw's is dat simpel te berekenen. P=U²/R Vermogen is spanning in het kwadraat/ weerstand. Stel dat je led raw's 3 watt trekken dan moet je weerstand dus de overige 18 watt voor zijn rekening nemen. 18=144/r =8 ohm. Omdat 8 ohm geen standaard waarde is kom je op 8,2 of 6,8 ohm. Kies voor een vermogen van ongeveer 20 watt. Als je standaard raw's geen 21 watt zijn maar b.v. 10 watt moet je de berekening even opnieuw doen.
Er wordt in jouw motorfiets gecontroleerd of de belasting klopt.stomme vragen, misschien, maar is er een apart relais voor voor en achter? vooraan zitten de originele pinkers er nog op, dus zou daar het relais nog voor moeten blijven zitten, of zou de foutmelding kunnen komen dat ik voor en achter verschillende heb zitten, originele zijn al led, maar er zat wel een verdikking in de kabel, dacht dat dit al een weerstand kon zijn?
zoiets dus, in de originele bedrading, dit heb ik er bij de nieuwe ook opnieuw tussen gesoldeerd, anders gingen ze niet. nogmaals (weet niet of dit belangrijk is) ze functioneren wel altijd, ook als de foutmelding verschijnt
Bekijk bijlage 1445726
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat verkopers wel of niet op hun site zetten.Sequentiële / dynamische LED knipperlichten voor KTM Super Duke GT 1290
Dit paar LED knipperlichten met afrollend licht met hoge zichtbaarheid zal de look van uw KTM Super Duke GT 1290 sterk verbeteren en u een grotere veiligheid geven.www.ledperf.be
bij deze zetten ze dan bij dat het plug en play, of toch bijna, is. spreken ze toch ook niet van een relais te verwijderen of zo, en zou nu wel denken dat het knipperlicht van de 1290 gt zowat hetzelde is als dat van de 1290 sd
Kan best zijn dat het idd plug and play is. Wellicht reeds voorzien van voldoende weerstand om op de originele relais of canbus systeem te werken.Sequentiële / dynamische LED knipperlichten voor KTM Super Duke GT 1290
Dit paar LED knipperlichten met afrollend licht met hoge zichtbaarheid zal de look van uw KTM Super Duke GT 1290 sterk verbeteren en u een grotere veiligheid geven.www.ledperf.be
bij deze zetten ze dan bij dat het plug en play, of toch bijna, is. spreken ze toch ook niet van een relais te verwijderen of zo, en zou nu wel denken dat het knipperlicht van de 1290 gt zowat hetzelde is als dat van de 1290 sd
Ik vind al die lijntjes, hoekjes, kantjes, krulletjes en zoveel meer in alle koplampen en achterlichten zulk een kladpot geworden ... maar bij VAG spannen ze inderdaad wel de kroon jaT6 heeft als achterlichtje een L met een - erin, dat is de 100 pk uitvoering, een L met een = erin, is de 170 pk uitvoering en een E is de 200+ pk uitvoering.
nee. qua afzichtelijkheid moet je bij renault, kia en volvo zijnIk vind al die lijntjes, hoekjes, kantjes, krulletjes en zoveel meer in alle koplampen en achterlichten zulk een kladpot geworden ... maar bij VAG spannen ze inderdaad wel de kroon ja
Is wel ooit een plan voor geweest ... en wat mij betreft, had die er mogen komenIk ken geen Audi motoren