led knipper relais

jordy545

Rookie
22 nov 2019
1
0
Ik zoek een LED knipper relais, mijn knippers gaan te snel nu ik nieuwe lesknipperlichten heb aangesloten.
 
Roukama, 15 eur

Screenshot_20191126-150712_AliExpress.jpg
 
OMG! Ik realiseer me ineens hoe weinig respect er in de elektrotechniek is voor de lhbti-geeneenschap! Alleen met een mannetje/vrouwtje kun je een verbinding leggen! Of je moet weer hulpstukken regelen!
 
Hoezo? TS komt waarschijnlijk toch nooit meer terug.

En er komen er nog wel een paar bij


 
hoop dat bij mij probleem (per toeval) is opgelost, rechter achter pinker was kapot, kabels over binnen in, waarschijnlijk doordat de bache wind heeft gepakt en wat te enthousiast aan de pinker is gaan sleuren. Had nog een set voor vooraan liggen, daar 1 van gemonteerd ter vervanging en het toeval wil dat dit precies een model was met 1 ledje meer, en ook iets feller, beetje meer wattage, zeker. blijkbaar juist de goede combinatie met de weerstand die er al tussen zat, onderweg naar huis geen enkele foutmelding gekregen op de rechter achterkant, hopen dat dit zo blijft en zo snel mogelijk de linker ook vervangen. En dan uitvogelen van waar dit setje kwam, zelfde bestellen voor vooraan dan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan