Led knipperlicht met remlicht

Benonderweg

MF'er
14 jul 2019
151
96
Onderweg
Vraag:
Heeft er iemand ervaring met led knipperlicht gecobineerd met remlicht?

Ik zag het laatst op de snelweg en ik vond het wel mooi, maar ik lees ook vaak problemen met led knipperlichten en zon extra remlicht is dan weer iets extra's...

Zijn er bijvoorbeeld merken berucht om problemen?

Alvast bedankt,
 
is dat zo? Ik heb zat helder spul van alie gekocht.
Dan heb je geluk gehad.
Ik heb dit jaar nog een waardeloze set gekocht op ali,gelukkig heb ik mijn geld terug gekregen na het openen van een geschil.
Er zomaar vanuit gaan dat wat je op een website ziet en er hetzelfde uit ziet als bij ali,ook echt hetzelfde is kan je niet.
Zeker als het een bekend EU merk is,mag je er vanuit gaan dat hetzelfde wat je op ali ziet nep is.
Er zijn natuurlijk wel een aantal webshops die merkloze spullen verkopen die je beter zelf op ali zou kopen.
 
Dan heb je geluk gehad.
Ik heb dit jaar nog een waardeloze set gekocht op ali,gelukkig heb ik mijn geld terug gekregen na het openen van een geschil.
Er zomaar vanuit gaan dat wat je op een website ziet en er hetzelfde uit ziet als bij ali,ook echt hetzelfde is kan je niet.
Zeker als het een bekend EU merk is,mag je er vanuit gaan dat hetzelfde wat je op ali ziet nep is.
Er zijn natuurlijk wel een aantal webshops die merkloze spullen verkopen die je beter zelf op ali zou kopen.
Als je het groot inkoopt kun je je eigen logo er op laten zetten. Niets nieuws.

Alie nep? Haha het begint allemaal in China 🇨🇳.
 
Dat klopt, je hebt gelijk. Highsider heeft cnc gevreesde behuizingen. Allemaal metaal dus.

Waarbij alie veel abs plastic gebruikt. Dan heb ik te snel geoordeeld;)
Mwa over de kwaliteit van de behuizing is niks mis, maar het gaat vooral om zichtbaarheid, de leds in knipperlichten van Ali laten vaak te wensen over, dat is mijn ervaring met veel verschillende knipperlichten.... De gerenommeerde merken vaak te koop bij Goedhart, Louis, Hans van wijk etc etc geven veel meer licht maar zijn vaak veel duurder.

Heb je een link van knipperlichten die wel fel zijn??? Liefste met rem en achterlicht in 1.
 
Dan heb je geluk gehad.
Ik heb dit jaar nog een waardeloze set gekocht op ali,gelukkig heb ik mijn geld terug gekregen na het openen van een geschil.
Er zomaar vanuit gaan dat wat je op een website ziet en er hetzelfde uit ziet als bij ali,ook echt hetzelfde is kan je niet.
Zeker als het een bekend EU merk is,mag je er vanuit gaan dat hetzelfde wat je op ali ziet nep is.
Er zijn natuurlijk wel een aantal webshops die merkloze spullen verkopen die je beter zelf op ali zou kopen.
Vaak worden er net wat slechtere componenten gebruikt. Als je dan op alie kijkt lijkt het hetzelfde maar branden ze na drie keer knipperen door.
 
Je zou ook eens kunnen kijken naar knipperlichten van bijv. BMW zoals ik eerder gepost had.
Meestal zijn die knippers wel apart te bestellen; beetje knutselen en pas maken voor je situatie? Dan heb je wel degelijk spul.

(Waarschijnlijk zit je dan nog steeds op +-200 euro voor 4 knipperlichten.. maargoed) Dat zit je bij Rizoma/Kellermann ook.

Louis heeft ook nog een ander merk; "Motoism en Highsider" Dan heb je ook goed spul; want in Duitsland zijn ze streng..
 
Ik had knipperlichten met achterlicht en remlicht functie van KOSO. Mooi helder en slightly flexibele armpjes, dan kan je er nog een keer per ongeluk tegen aan lopen.

Hcvl2u4-guUgIxjZGSw9it9n6HV9aJ_kYsfiJwUf8PMn7XmqQodt_dkbfmATE0CWooUJU34Vx6PwZIiXUa0UWF1siuG6IKnAnB4YxbjdLX9EhqPjKcF4rJGjZEMsLDH2AECdmtXQE2o_HlfDJ6tfNyf4FD5-zHOP2B69QJBUms8CmqeVg2257knEevZg8ztzEBcpfSBtL3Q0q0pXtUcfSFSo_EVqvF_R6LD8VcflV_I27C3CgvYTMd6xfjYFhi-Ev0FhDYYiSN-Ctw6Vca-oPA_XnfNEulrnlvP6pJyR-Fjsaa6vE7wxaPY68oiMopeGcci-d86V_3fQ52YUp856VgiORvSmPEvUPleZ2lyn5joI4HZ2OLVdWf5BAPHHqi7jMA4HaATHtMUguPk5rddDg6RCLv7eNvljhKP9zhyrPRFokPF-H6LCbzpbEtCYi90ckhHhk3CWUd3Y5S16Nk0waUzuJsY4MN1Wy5GOwrAYuVj4foUsJ-ah9h4Fbp_tsKQ9OPFivcvmkLET6tTndZLl5tfLB64dM26R6_DHVNCEQm8HXJE8FKzVTOLK_uzqVNUnrXaiQt7rHmok002M0v0JE9QdPJTeIMtAnOIz2Wgswx5XbZtrzbv0wUcHrbCdr1utvSd7vYNg1Iy9bAAOwOtC8yKLPu_AxHPyuY1B3jPn1FfaVLbhjmoYm4jKSy7rJTs6Iww8gaHMpP4admAEsZA8S4EMfAfSI4QWdHVSFxrNX7gPO2avTiJtiLP_P8ciMFw5RcqYxIie9dXonmlH0SQa0ci-77xt1YcaOupPFWVYfJ2sfQkbD9pq0NxLeOknfZYBsF1oqHheIVpNulqq_TK6xDGLatTFL2BEzEVfvTonaXRRpdgoJIbR1-YQ7zVXyNAkJDYaKQzqA-ezlIsC0YfELnDYRDSZn8eX-P_jsDkAlukqCCOH=w1648-h927-no


ldv5WdQOhsBHXpz3YzcpIaI0Vv77b3fGZx4PIpSUNeMOBke-QiYwI_Do9r8MQDURHsAPIxU_jvFuH2t6zAFJex_PyYjGBHkoMNniIjd8S8hpGCYPdmUlXx8CWssK75-ILz1kNcZvwMY9jyjLb7Yq5YYsd4LSpnHM61mjSTKcWgC235iwIaqqRhEq0gnLuoR_3JQr24V_3OzJTlPs36xcnecYKqYioWGeZJOXk7n6NnzKot94oMhUOG1CFu2ij9j22dW4E6CkksY9Fc2uV_Cn_XDj2TbQn1guBfOxj5LhRvW_wlCRKzCD87feekY6qRtiXCMa4R52-NxP8_g8D2yXet3FkVIQAEwHGa1nB5ymQsIli_dQkzISe4hV4QVxP_UgHzQReOwpp6iDn-HUuib2YwC9fy1QDQTTn6ynujbc4SEmiEqorQL6Tap8wtjKGPubzQbKqJIh_Dfgp4ElFJly6EREs_HFUh0Zv0tpybbXWZawrqslWfg7hFYGu6zEJqRzjrsBDeiveF77SHZpv-VS7TFAap1jEd-uIRKJzIYgDELPv4VX_gxjE97SVN9ArxEiGBppq3goLImVVyG4I7nkI2gN3uXPE6rzciY2_XsJqLkKJkSmMDuiurWS6ktJYnqMkVpVSqji-pGNtvfegNWYHWep6FCPcGJDms-3B9vsMkkTMTiNvwbzcJ40qEr1iExW1ODmT9qaBzgg0_X1uGsh8aIhRrKxWg5RKAlE4C2n-Nxcbo4-WvO8WCeivtAWKqNPgPvEM6mF84l62NQtNhdBFaSFkRyMnABrSyI_fYxMbAE6keuXhyUdxZp2lm5_BIqmykIGP3yvxsEgALEhDSAPCItGOh8V_CljGdBSnQUeJkTaGMAhFNRFW45_mDZJMmVzF0QqRbdwpDY3F5fZ6ERD_dLynSpdYzFRT-qVzrTWA1F92We8=w1648-h927-no

1670759573428.png



 
Koso doet me altijd een beetje aan goedkope "brommer tuning" denken, maar ik heb een paar producten van dit merk en eigenlijk is het best degelijk en robuust gebouwd. En het functioneert ook al enkele jaren naar behoren.
 
Koso doet me altijd een beetje aan goedkope "brommer tuning" denken, maar ik heb een paar producten van dit merk en eigenlijk is het best degelijk en robuust gebouwd. En het functioneert ook al enkele jaren naar behoren.

ze kosten, toen, 50euro per stuk, dus dan mag het ook wel een beetje kwaliteit zijn :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan