LED knipperlicht problemen!

jarnogr

Rookie
16 jan 2013
5
0
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn achterlicht+knippers.
Ik heb een led-achterlicht gemonteerd met ingebouwde knippers.
alles werkt prima. tot dat ik mijn licht aan doe en tegelijkertijd mijn knipperilcht aan doe aan willekeurige kant, het achterlicht knippert mee met het knipperlicht.
Iemand een oplossing? :}
 
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn achterlicht+knippers.
Ik heb een led-achterlicht gemonteerd met ingebouwde knippers.
alles werkt prima. tot dat ik mijn licht aan doe en tegelijkertijd mijn knipperilcht aan doe aan willekeurige kant, het achterlicht knippert mee met het knipperlicht.
Iemand een oplossing? :}

massa fout, probeer eens een andere massa met minder storing.

is vaak met die (goedkope) geïntegreerde knipperlichten.
 
Idd slechte massa.

Trek om te testen is een kabel rechtstreeks van die unit naar de massa op de accu. Doet het probleem zich nog steeds voor dan is er intern niet iets helemaal lekker. Doet hij het dan wel goed, dan een goede massa zoeken op het frame.
 
maar hoe is het dan mogelijk dat alles werkt en goed is aangesloten alles geprobeert te hebben
alsnog het achterlicht en rem licht mee knippert als de knippers aan staan..
het led achterlicht is aan gesloten op de orginele aansluiten van het achter/remlicht.
de knippers geel en blauw, zijn aangesloten op de orginele knipperlicht stekkertjes.
Ik weet het niet meer :(
 
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn achterlicht+knippers.
Ik heb een led-achterlicht gemonteerd met ingebouwde knippers.
alles werkt prima. tot dat ik mijn licht aan doe en tegelijkertijd mijn knipperilcht aan doe aan willekeurige kant, het achterlicht knippert mee met het knipperlicht.
Iemand een oplossing? :}

Ik heb een soort van hetzelfde, als de motor niet draait en dus alleen op contact staat dan knipperen niet alle ledjes mee, draait de motor dan geen probleem. Misschien te weinig prik?
 
maar hoe is het dan mogelijk dat alles werkt en goed is aangesloten alles geprobeert te hebben
alsnog het achterlicht en rem licht mee knippert als de knippers aan staan..
het led achterlicht is aan gesloten op de orginele aansluiten van het achter/remlicht.
de knippers geel en blauw, zijn aangesloten op de orginele knipperlicht stekkertjes.
Ik weet het niet meer :(
Wat snap je nou niet dan, het staat er toch twee keer controleer de massa, doe dat eerst dan even
 
ja is zo.
heb geen weerstand er tussen.
Aangezien je knipperlichten, als de verlichting uit is, wel goed werken is een weerstand extra niet nodig.

Wat hier al eerder gezegd is, controleer alle stekkerverbindingen in de draadboom naar achter toe. Daar zit ergens een slecht massa-contact.

Controleren doe je dat door de massaverbinding van je knipperlichten met een aparte draad te verbinden met de min van je accu. Werkt het dan wel goed zit er dus ergens een foute of gecorrodeerde verbinding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan