Led knipperlichten Kawasaki z800

Akrapov

Rookie
13 jan 2021
12
2
Hallo,
Ik heb een Kawasaki z800 uit 2015 en heb van die ledjes op ome Ali besteld. Deze hebben al een ingebouwde weerstand erin . Bij aansluiting branden ze heel erg licht. Kan ik het relay gewoon eruit halen en zo laten of moet er perse een relay inzitten. Want een maat van me had hetzelfde probleem en die heeft z'n relay eruit gelaten. Hoor graag of jullie er meer over weten.
 
Echt? Kan je hem dan zo instellen dat ie niet dat dynamische gekut doet maar alleen aan of uit gaat? Anders bestel ik nieuwe lichten en steek ik deze in de fik. Helemaal klaar mee🙃
Wat heb je die 15 minuten dan allemaal al gedaan dat je er al helemaal klaar mee bent?

De enige reden waarom je ze weg gaat gooien is omdat ze niet zichtbaar blijken te zijn. Ik had ze zelf ook en nu niet meer omdat deze totaal niet zichtbaar zijn.
 
Wat heb je die 15 minuten dan allemaal al gedaan dat je er al helemaal klaar mee bent?

De enige reden waarom je ze weg gaat gooien is omdat ze niet zichtbaar blijken te zijn. Ik had ze zelf ook en nu niet meer omdat deze totaal niet zichtbaar zijn.
Klopt ik heb ook wel vaker opmerkingen over de zichtbaarheid gekregen. Voordeel is dat ze op de crosser nog al eens kapot gaan en ik nu voor 6,- al 4 nieuwe heb liggen.
Maar nogmaals, de uitleg om ze even werkend te krijgen klinkt al ingewikkelder dan het daadwerkelijk is. Het is zo gedaan. En zeker als dat instelbare relais werkt ben je eigenlijk al klaar. Succes
 
Klopt ik heb ook wel vaker opmerkingen over de zichtbaarheid gekregen. Voordeel is dat ze op de crosser nog al eens kapot gaan en ik nu voor 6,- al 4 nieuwe heb liggen.
Maar nogmaals, de uitleg om ze even werkend te krijgen klinkt al ingewikkelder dan het daadwerkelijk is. Het is zo gedaan. En zeker als dat instelbare relais werkt ben je eigenlijk al klaar. Succes
Het stelt ook niks voor. Maar @TS was er al klaar mee
 
Ik heb het zelfde probleem als Akrapov met de zelfde ledjes.
ik heb wel een onafhankelijke relais aangebracht.
als ik het contact aanzet knipperen ze netjes zoals het hoort maar zodra ik de motor start gaan ze te snel en maken ze het led rijtje niet af.
iemand een idee hoe dat zou kunnen? Ik heb de relais er ook van afgehaald maar dan gebeurd er niks.
Bij mij gaat het om een Yamaha XJ6.
 
Ik heb het zelfde probleem als Akrapov met de zelfde ledjes.
ik heb wel een onafhankelijke relais aangebracht.
als ik het contact aanzet knipperen ze netjes zoals het hoort maar zodra ik de motor start gaan ze te snel en maken ze het led rijtje niet af.
iemand een idee hoe dat zou kunnen? Ik heb de relais er ook van afgehaald maar dan gebeurd er niks.
Bij mij gaat het om een Yamaha XJ6.
Je moet als je het relais hebt verwijderd wel de 2 contacten in de relaisvoet doorverbinden.
 
Ik heb het zelfde probleem als Akrapov met de zelfde ledjes.
ik heb wel een onafhankelijke relais aangebracht.
als ik het contact aanzet knipperen ze netjes zoals het hoort maar zodra ik de motor start gaan ze te snel en maken ze het led rijtje niet af.
iemand een idee hoe dat zou kunnen? Ik heb de relais er ook van afgehaald maar dan gebeurd er niks.
Bij mij gaat het om een Yamaha XJ6.

In die ali led relais zit tegenwoordig een schroefje waarbij je de snelheid kan instellen.
 
Dat zou niet moeten kunnen. Hoeveel aansluitingen zitten er in die relaisvoet?
Voor zover ik kan zien 1, verder als dat kan ik niet zien omdat die kabel naar binnen verdwijnt.
 

Bijlagen

  • IMG-20210127-WA0007.jpg
    IMG-20210127-WA0007.jpg
    135,2 KB · Weergaven: 7
Als er maar 2 draden aan zitten en je die met elkaar verbind gaan de raw's branden (zonder knipperen) aan de kant waar de schakelaar naar toe staat. Als het bij jou anders is doe je iets verkeerd./
 
Als er maar 2 draden aan zitten en je die met elkaar verbind gaan de raw's branden (zonder knipperen) aan de kant waar de schakelaar naar toe staat. Als het bij jou anders is doe je iets verkeerd./
Ze doen het! Led relais van Ali bleek toch niet zo goed te zijn.
Orginele uit Nederland besteld en alles werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan