led knipperlichten Kawasaki ZXR 400

Ton66

Rookie
15 aug 2020
3
1
Goedemiddag allemaal,

Ik heb even een vraagje, ik heb LED knipperlichten gemonteerd op mijn Kawasaki ZXR 400 en het relais vervangen voor een elektronisch relais.
Echter knipperen alle 4 de knipperlichten als ik links of rechts aanzet ( maakt niet uit welke kant)
Het controle lampje in het dashboard knipper heel flauw, ik vermoed dat daar ook het probleem in zit omdat dat geen LED lampje is.
Als ik de stekker van de controle lampjes in het dashboard los haal knipperen de led knipperlichten goed , links als ik de linkerkant aan zet en rechts als ik de rechterkant aan zet.
Zodra ik de stekker weer terug plaats knipperen alle 4 de knipperlichten tegelijk .
Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doe , moet er een weerstand gemonteerd worden op het lampje in het dashboard, of kan ik het ;lampje in het dashboard vervangen voor een LED lampje en is daarmee het probleem opgelost.

Hoor het graag even
 
hallo Willem , kan ik daar een standaard Diode brug voor toepassen die je bijvoorbeeld bij Conrad kan kopen.
Hoe moet ik hem er dan precies tussen zetten.

Gr. Ton
 
4F6B3E38-39FF-4147-AA13-4DA2773B308F.jpeg
 
Hallo Willem ,

dank je wel voor de snelle hulp.
De diodes heb ik waarschijnlijk nog wel liggen dus ga het van de week even uitvoeren.

Je hoort even van me of het gelukt is.

Gr. Ton
 
Terug
Bovenaan Onderaan