Led knipperlichten op USA import

janwatje

MF'er
15 jan 2009
191
0
Twente
Ik wil op mijn VTX led knipperlichten zetten. Ben al flink aan het lezen geweest op het forum maar kan helaas nog geen antwoord vinden op al mijn vragen.
De knipperlichten branden aan de voorkant nu continu zacht.

De vragen:

1. Als ik het juist heb moet ik de relais vervangen. Los ik hiermee ook het probleem op van de knipperlichten voor die continu branden?

2. Wat gebeurt er als ik de led heb aangesloten, kunnen deze ook zacht branden zoals het nu is? Of moet er eerst voor gezorgd worden dat de knipperlichten voor niet continu branden? Zo ja hoe los ik dit op?

3. Kan ik dezelfde kabels gebruiken waarmee nu ook de knipperlichten worden aangestuurd?

Groeten Jan
 
Je hebt zogenaamde running lights. Die zacht brandende knippers, zoals in de VS verplicht is (als ik het goed heb).

Een ander relais zorgt er idd voor dat ook leds juist knipperen.

Ik durf hier niet te zeggen hoe eea uitpakt met je running lights, dan zou ik even het schema moeten bekijken.

En ik denk dat tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben, een ander je al precies heeft kunnen vertellen hoe en wat ;)
 
@ Martell

Na lange tijd het schema. Er heeft niemand gereageerd.

Kun jij mij misschien nog helpen???
full
 
Ja, jij bent lekker ;)

De rest laat het idd even afweten, maar dat was misschien ook de storing van vorige week.

Uit mijn hoofd: je hebt nu drie draden naar de knipper toe (die dus echt door het armpje van het knipperlicht zelf gaan). Eén is de massa, één is voor het knipperen, één is voor de running light.

Je kunt er natuurlijk makkelijker achterkomen welke welke is, door ze één voor één even los te maken (meestal wel een stekkerverbindinkje).

Prik er dan meteen even je ledknipper aan vast, kun je meteen zien wat die doet. Als één het doet, dan twee, dan vier (of meteen vier trouwens). Check dan of je realais de leds kan hebben, of dat je voor de weerstandoptie of de nieuwe relais optie moet gaan.

Zelf weet ik niet wat er gebeurd met leds en runninglights, nog nooit gedaan, maar er gaat niks kapot als je het normaal probeert.
 
Bedankt voor de snelle reactie.

Zal binnenkort andere knipperlichten bestellen.
Waarschijnlijk knipperen ze niet goed, als ik alle berichten op diverse forums mag geloven.

Laat het dan nog wel weten hoe het is gegaan!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan