Led knippers geplaatst!

Rene-R1

Rookie
19 aug 2006
1
0
Beerze
Hallo,

Ik heb op mijn R1 van 1999 nieuwe led knipperlichten geplaatst, staat verder super mooi alleen nu het volgende probleem.
De knipperlichten knipperen te snel en als ik links bv laat knipperen dan knipperd rechts ook heel zwak mee.
En als ik rechts laat knipperen dan gaat links heel zwak mee knipperen.
Wie kent dit probleem en weet er een goede oplossing voor.

Alvast bedankt.
 
Ik denk dat de weerstand van je ledknippers te laag is. Je zou de weerstand van de originele knippers eens kunnen meten en dan de ledknippers. Vervolgens een weerstand in serie zetten. Wel even uitrekenen met de wet van ohm hoeveel stroom gaat lopen en hoeveel vermogen er in de weerstand verstookt gaat worden. Als je dat vermogen weet kun je ook het een weerstand van het juiste wattage nemen zodat deze niet te heet gaat worden en verbrand.
 
deze voor €17,95 *O*

Alleen geld hiervoor:

Dit knipperrelais is alleen dan bruikbaar als de motor beschikt over twéé aparte knipperlicht-controle lampjes in het cockpit. Indien er slechts één enkel knipperlicht-controllalmpje aanwezig is, óf de motor beschikt over een orignele alarmlicht-instalatie, óf een akoustisch knipperlicht-waarschuwingssignaal, dan kunnen er storingen optreden als dit relais gemonteerd wordt. Je kunt in dat geval beter terugvallen op het monteren van weerstanden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan