Led Koplampen (Ali-Express) op HD Fat Bob tegelijk laten branden

Jaap Huizenga

Rookie
20 nov 2013
18
5
Augustinusga
Beste Forumers,

Ik ben in het bezit van een HD Fat Bob uit 2009. De Europese uitvoering, hetgeen inhoudt dat van de standaard gemonteerde koplampen de ene brandt op dimlicht en de andere op groot licht, wanneer dat wordt ingeschakeld.

Nu is het zo, dat de twee gekochte LED-koplampen, beiden zowel dim- als groot licht produceren. Ik wil graag beide ALi-Express koplampen monteren, zodat de beide lampen zowel groot- als dimlicht geven. Ik wil dit doen zonder de tussenkomst van een zogenaamde module. Het ziet er in mijn ogen veel beter uit als beide koplampen tegelijk dim- of grootlicht geven !!

Heeft iemand van jullie deze ombouw ook al eens gedaan en wie weet welke draden ik met elkaar zou moeten verbinden. De kleuren, die ik nu aantref in de standaar HD-koplampen zijn wit, zwart en geel.

Wie weet er raad ??

Vriendelijke groeten,
Jaap Huizenga
 
Beste Forumers,

De Led-koplampen zitten in hun behuizing en branden allebei zowel op dim- als op grootlicht tegelijk !! Een gigantische lichtopbrengst bij een lager stoomverbruik. Naast een veel grotere lichtopbrengst ziet het er ook nog een keer fantastisch uit. Ik ben zeer tevereden. Iedereen bedankt voor het meedenken en de reacties.

Bikergreetzz,
Jaap Huizenga
 
Terug
Bovenaan Onderaan